Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:53:17 GMT

۲۲ نفر در حوزه انتخابیه فردوس ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۰۹۱

۲۲ نفر در حوزه انتخابیه فردوس ثبت‌نام کردند

میرزایی گفت: تا ساعت ۱۴ امروز (۱۶ آذر)، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه ثبت‌نام کردند.

«حسن میرزایی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: تا ساعت 14 امروز (16 آذر) ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه ثبت‌نام کرده اند.

 

فرماندار فردوس افزود: از این تعداد بیش از ۳۰ درصد آن ها در تهران و مابقی در حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هم اکنون یک کاندید دیگر در حال ثبت نام است ولی ثبت نام وی به پایان نرسیده است، بیان کرد:۲۰ درصد افرادی که ثبت نام کره اند دارای مدرک دکترا و مابقی آن ها دارای مدک کارشناسی ارشد هستند.

 

نام‌نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه 10 آذر آغاز شده و تا ساعت 18 روز شنبه 16 آذر ادامه دارد،

 

استان خراسان جنوبی 11 شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل «بیرجند، درمیان و خوسف»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» دارد که داوطلبان در این استان می‌توانند از ساعت 8 تا 18 هر روز به فرمانداری‌های بیرجند، قاینات، فردوس و نهبندان مراجعه کنند.

 

هر کدام از این حوزه‌های انتخابیه در حال حاضر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس خطبه های نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان وفات حضرت معصومه س حسن میرزایی فرماندار فردوس انتخابات مجلس بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است