Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باتجربه پرسپولیس از هواداران تیمش خواست همچنان به ورزشگاه بیایند تا یک جام دیگر به آنها هدیه کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده شب گذشته در یک ارتباط ویدئویی با برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش سیما حضور یافت و صحبت های جالبی را پیرامون وضعیت خودش انجام داد. او در ابتدای این گفت و گو درباره اینکه گلش کاندیدای بهترین گل سال آسیا است، بیان کرد:

از همه آنهایی که به من رای دادند، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنهایی که رای ندادند هم ممنونم. امیدوارم این آرا ادامه داشته باشد تا صاحب بهترین گل آسیا بشوم.

وی ادامه داد:

دست تک تک هواداران را می بوسم که اینقدر به من لطف داشتند. واقعا نمی توانم چطور لطف هواداران را جبران کنم. انشاالله بتوانم در آینده نیز خوب بازی کنم و از این گل های زیبای برای هواداران بزنم.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس با اشاره به حضور خودش و سیدجلال حسینی مقابل ذوب آهن و برد سرخپوشان تاکید کرد:

بازی سختی با ذوب آهن داشتیم. بازی های ذوب آهن و پرسپولیس شرایط خاصی دارد. از هواداران تشکر می کنم که حمایت مان کردند. سه امتیاز این بازی از نان شب برای ما واجب تر بود و امیدوارم با تدابیر کادرفنی بتوانیم رفته رفته به صدرجدول نزدیک تر شویم و با بازی های بهتر دل هواداران را شاد کنیم.

خلیل زاده در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس با کسب ۷ جام در سال های گذشته اشباع شده است، بیان کرد:

پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می جنگد. همه اعضای تیم با دل و جان مایه می گذارند. شما دیدید که سال گذشته با چه سختی هایی توانستیم دوگانه بگیریم. حتی می توانستیم قهرمان آسیا هم بشویم اما چنین اتفاقی نیفتاد. امیدوارم امسال هم مثل گذشته به فینال آسیا برویم و بالاخره جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

شجاع خلیل زاده درباره تفاوت های برانکو با کالدرون گفت:

هر مربی ای تفکر خودش را دارد. برانکو فلسفه خودش را داشت و از طرفی بازیکنان او را می شناختند. از طرفی باید به آقای کالدرون هم زمان بدهیم تا پرسپولیسی که هواداران دوست دارند، بشویم. می دانم هواداران به خاطر نتایج چند وقت گذشته ناراحت هستند اما امیدوارم بازهم به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. آنها نباید از قهرمانی ها سیر شده باشند و امیدوارم امسال هم بتوانیم یک جام دیگر به آنها هدیه کنیم.

خلیل زاده در پاسخ به این پرسش که آیا اگر برانکو سرمربی تیم ملی شود، او خیالش بابت دعوت شدن راحت است، تاکید کرد:

به هر حال برانکو ۳ سال مربی ما بود و معلوم نیست سرمربی تیم ملی بشود یا نه. به نظر من مربیگری در تیم ملی با باشگاه فرق می کند. من هر مربی ای در راس تیم ملی باشد تلاش می کنم با عملکردم دعوت شوم. اگر هم بار دیگر دعوت نشدم دعا می کنم تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد و به جام جهانی برود.

خلیل زاده در پایان افزود:

در این وضعیت اقتصادی کشور فوتبال تنها دلخوشی مردم است. امیدوارم هواداران مان همیشه شاد باشند و کاری کنیم که دیگر غم نبینند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو کالدرون برانکو پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت عادی کسبه خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6078072

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • شاخص کیفی ۱۲ شهر بر مدار پاکی/ هوای شهر زاهدان در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • فعالیت عادی کسبه خلیل آباد
  • بایدن آب پاکی را روی دست نتانیاهو ریخت
  • همدردی باشگاه تراکتور با خانواده هوادار مرحوم؛ زنوزی زنگ زد، «شجاع» حضوری رفت + عکس
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران