Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور ناوگان های نظامی کشورهایی همچون آمریکا در خلیج فارس برای القای وجود خطر از جانب جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه به منظور دوشیدن ترسوها است. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

امیر دریادار حسین خانزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: دریاهای تحت حاکمیت ایران از امنیت کامل برخوردارند و در دوران انقلاب قدرت ایران تحکیم یافته و شاهد ناامنی در این دریاها نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای کشورهای دیگری که در این منطقه حضور یافته اند به منظور تامین منافع نامشروع خود هستند که اولا حضور و حرکتشان در این دریاها نمایشی و فریبکارانه است و ادعا می کنند این منطقه نا امن است در حالی که هیچ ناامنی در این منطقه شاهد نیستیم.

الحاق 3 هواپیمای فوق‌سبک چکاوک به ‌نیروی دریایی ارتش‌ / پرنده‌ای که خلبانان نداجا را توانمندتر می‌کند + فیلم‌‌‌الحاق ناوشکن البرز و زیردریایی غدیر945 به نیروی دریایی ارتش / ‌ارتقاء قدرت سامانه‌های ‌دفاعی ناوشکنبندرعباس| با دستور فرمانده نیروی دریایی ارتش پروژه ساخت ناو آموزشی لقمان آغاز شد

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این کشورها به محض آنکه به منطقه ورود می کنند با خود ناامنی می آورند، آمریکایی ها با حضور خود در منطقه چنین القا می‌کنند که افزایش قدرت ایران برای سایر کشورها تهدید است و به نوعی ترسوها و آنهایی که احساس نامشروع بودن می‌کنند را می ترسانند و آنها را می دوشندو به‌دنبال به تاراج بردن سرمایه های این منطقه هستند. 

وی تصریح کرد: آن دوران دیگر به پایان رسیده و ملت‌های منطقه و جهان کاملا هوشیار و بیدارند و به هیچ عنوان فریب اقدامات آمریکایی‌ها را نمی‌خورند، مثلا ائتلاف مورد تاکید آمریکا نه تنها شکل نگرفت بلکه موجب متفرق شدن کشورها شد، انگلیسی‌ها در آب‌های خارج از تنگه هرمز هستند و آمریکایی‌ها نیز نمایش حضور می‌دهند و عملا در بنادر پهلو گرفته‌اند و هیچ تاثیری بر روی دریاها ندارند و این به معنای امن بودن دریاها است. 

در ادامه شاهد مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهید بود:

گزارشگران: فاطمه رستخیز و میثم میرزاده

انتهای پیام/864/ت

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان

ایسنا/گلستان مسئول امور دریایی بنادر استان گلستان از نجات جان یک گردشگر که در گل و لای خلیج گرگان در شهرستان بندرگز گرفتار شده بود، خبر داد.

محمد میرنژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نخستین ساعت صبح امروز «سه شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳» یک نفر مسافر «مرد» با ورود به آب‌های خلیج گرگان در سواحل بندرگز، در گل و لای فرو رفت و در وضعیت اضطرار قرار گرفت، اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، تیم جستجو و نجات دریایی مستقر در اسکله بندرگز وارد عمل شد و این فرد را نجات داد.

وی با بیان اینکه این فرد اهل شهرستان همدان بود، ادامه داد: متأسفانه برخی از هموطنان نسبت به وضعیت جغرافیایی خلیج گرگان هیچ گونه آگاهی و اطلاعاتی ندارند و با ورود به آب آن دچار حادثه‌هایی از این دست می‌شوند که می‌تواند جان آنها را با خطر جدی مواجه کند.

مسئول امور دریایی بنادر استان گلستان با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن عید سعید باستانی و آغاز تعطیلات نوروزی، بسیاری از هموطنان دریای خزر، خلیج گرگان و جزیره آشوراده را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای همین منظور دو فروند شناور جستجو و نجات دریایی در اسکله‌های تفریحی بندرترکمن و بندرگز نیز برای امدادرسانی در حوادث مختلف مستقر شده اند.

وی با تأکید بر اینکه هموطنان ملزم به رعایت توصیه‌های ایمنی در بهره‌مندی از این موهبت‌های طبیعی هستند، افزود: تعداد ۲۲۰ ثوب جلیقه نجات و چهار ثوب حلقه نجات در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز توزیع شده و اسکله‌های چوبی بندرگز و بندرترکمن نیز با هدف تأمین ایمنی مسافران ترمیم و بازسازی شده است.

میرنژاد با بیان اینکه آمار روزانه تردد مسافران از تعاونی‌های اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز توسط واحد دریایی بنادر گلستان دریافت و اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: بنادر گلستان به شکلی جدی با فرماندهی پایگاه دریابانی جهت کنترل مسافر در اسکله‌های بندرگز و بندرترکمن نیز همکاری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی پدافند ارتش
  • رونمایی از نسل جدید سامانه های موشکی و پهپادی در سال جاری
  • نسل جدید سامانه‌های پهپادی و موشکی پدافند هوایی ارتش رونمایی می‌شود
  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان