Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:00:01 GMT

کسی انتقاد می کرد که 30 سال فوتبال ندیده است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۱۸۳

کسی انتقاد می کرد که 30 سال فوتبال ندیده است

سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق استقلال معتقد است موفقیت آندره آ استراماچونی می تواند درس بزرگی برای پیشکسوتان و منتقدان باشد.

به گزارش" ورزش سه" بختیاری زاده توانسته از زمان حضورش در تیم استقلال خوزستان این تیم را که شرایط خوبی در لیگ دسته یک نداشت سرو سامان بدهد. او روز گذشته همراه استقلال خوزستان در یک بازی پرگل با 4 گل خوشه طلایی ساوه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم استقلال خوزستان ابتدا درباره شرایط این تیم گفت:" الان شرایط خداراشکر بد نیست و در این چند هفته پیشرفت خوبی داشتیم ولی نباید فکر کنیم که مشکلات فنی تیم به طور کامل حل شده است."


او افزود:" در روزهایی که تیم می برد باید مسایل فنی دقیق تر بررسی و مشکلات و کمبودهای فنی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.  استقلال خوزستان در ابتدای فصل امتیازهای زیادی از دست داد و تیم شکل تیمی خوبی نداشت. آنچه که من از همان ابتدا اصرار داشتم که این بود که تیم نظم پیدا کرده و دنبال امتیازگیری باشیم و در نهایت جایگاه تیم را بتوانیم تا پایان نیم فصل تقویت کنیم. در نیم فصل فرصت داریم که با برگزاری اردو و جذب بازیکنان مورد نظرمان شرایط تیم را ارتقا بدهیم."


بختیاری زاده اضافه کرد:" در حال حاضر درصد زیادی از تیم شکل گرفته و یک درک متقابلی بین تیم و کادرفنی به وجود آمده است. بچه ها حرف کادرفنی را می فهمند و من هم تا حد زیادی از آن ها شناخت دارم و این کمک می کند آینده بهتری داشته باشیم. استقلال خوزستان بعد از قهرمانی، سه چهار فصل فاجعه بار را تجربه کرد و شخصیت فوتبالی این تیم زیرسوال رفت. این تیم که کلاس و شخصیت فوتبالی نماینده خوزستان که قهرمان شده را یدک می کشد نظم و همدلی و انضباط می خواهد. ثبات در کادرفنی، مدیریت و بازیکنانی باید وجود داشته باشد تا کلیت تیم به هماهنگی برسد."


او همچنین گفت:" الان دو بازی پیش رو داریم و دنبال بیشترین امتیاز هستیم. ما نباید ذوب در جدول باشیم و به هر بازی باید به چشم فینال نگاه کنیم. ما هر هفته باید تمرکزمان را بالاتر ببریم و بیشتر از حریفان تلاش کنیم."

 


پاسخ به منتقدان استراماچونی


بازیکن سابق تیم استقلال تهران اما در بخش دیگری از صحبت هایش به این تیم و آندره آ استراماچونی سرمربی این تیم پرداخته و با انتقاد از عملکرد برخی از پیشکسوتان این باشگاه گفت:" استقلال در ابتدای فصل نتیجه نمی گرفت و تیم شرایط خوبی نداشت و انتقادهای زیادی می شد. به نظرم نتایجی که الان استراماچونی می گیرد می تواند برای این منتقدان درس باشد."


او افزود:" این فقط بازیکنان نیستند که باید از وقایع فوتبال درس بگیرند بلکه پیشکسوتان، مربیان و کارشناسان هم باید بیاموزند تا کلامشان حکیمانه باشد."


بختیاری زاده همچنین گفت:" این درس خوبی برای پیشکسوتان و کارشناسانی است که از استراماچونی انتقاد می کردند تا دیگر درباره یک مربی زود قضاوت نکرده و فوتبال را عامیانه تحلیل و قضاوت نکنند و موجب به هم ریختن فضای تیم نشوند."


او همچنین گفت:" کادرفنی استقلال هفته های خیلی سختی را گذراند و شاید کمتر کسی این موضوع را بداند. استراماچونی تازه به فوتبال ایران آمده بود و زمان نیاز بود که هم او و هم ما به درک متقابل برسیم اما متاسفانه برخی از افراد در سخت ترین روزها به او و عملکردش حمله می کردند. شاید من اولین نفری بودم که از کادرفنی استقلال حمایت کردم و به پیشکسوتانی که انتقاد می کردند نقدم این است که باید برای موفقیت تیم دنبال ثبات در کادرفنی و بازیکنان باشیم."


او در پایان هم افزود:" استراماچونی به خوبی از این چالش ها عبور کرد و این درس خیلی خوبی برای مربیان ما بخصوص مربیان جوان است. اینکه در سخت ترین شرایط تمرکزشان را از دست ندهند. برای کارشناسان هم امیدوارم منطقی تر در مورد فوتبال و مربیان نظر بدهند. شاید خیلی دیر به دیر فوتبال می بینند اما وقتی بحث کارشناسی می شود خودشان را خیلی نزدیک نشان می دهند به طوری که ما فکر می کنیم هر روز سرتمرین تیم هستند در حالی که اصلا اینگونه نیست و من مطمئنم خیلی از آن ها که اتفاقا خیلی هم مصاحبه می کنند سی سال است فوتبال ندیده اند."

سهراب بختیاری‌زاده استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  وضعیت مصدومیتش در بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد و حس درد  داشتم و ترسیدم که خدای نکرده تشدید شود، اما امشب یا فردا ام آر آی می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی ام مشخص شود. البته به نظرم چیز خاصی نیست.  

عالیشاه درباره اینکه تیم پرسپولیس در آبادان توانست پیروز شود، گفت: همیشه بازی کردن برابر تیم صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیم خوبی است. اما ما همه جوره محکوم به برد بودیم و خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم و امیدوارم که ادامه دار باشد.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس به صدر جدول رفته است، گفت: بازی به بازی باید پیش رفت و اکنون به بازی با آلومینیوم در جام حذفی باید فکر کنیم و ان شاء الله بعد از آن بازی به لیگ برمی گردیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • فنایی درباره پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم