Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تا صبح امروز ۱۶ آذرماه ستاد پاسخگویی به استعلامات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادگستری استان کرمان با دقت لازم بیش از ۹۰۰۰ استعلام سوابق داوطلبین سراسر کشور را به دادستانی کل پاسخ داده است.

"یدالله موحد" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تخلف انتخاباتی شکل های مختلفی دارد،گفت: از امروز که داوطلبین رسما ثبت نام کرده اند اما حق هیچگونه تبلیغی را تا ۸ روز قبل از شروع انتخابات، ندارند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام داوطلبین می تواند در تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از طرف شورای نگهبان اثر گذار باشد تصریح کرد: اعضای ستاد پاسخگویی به استعلامات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادگستری استان کرمان به صورت شبانه روزی با بررسی سوابق داوطلبین تلاش و سعی می‌کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخ استعلام ها را به دادستانی کل کشور ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان تاکید کرد: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان کرمان با همکاری و مشارکت با هیات های نظارتی، اجرایی و مسئولان امنیتی، اطلاعاتی  و انتظامی تلاش می نماید حتی المقدور از بروز جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان جلوگیری کند.

وی بیان کرد: دستگاه قضائی استان بدون دخالت در امر نظارت سعی می کند، انتخاباتی با نشاط و پرشور در فضایی امن وسالم و در عین حال رقابتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در استان کرمان برگزار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري كرمان انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود