Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:30:51 GMT

امیدوارم کالدرون هم مثل هواداران از من راضی باشد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۲۵۸

امیدوارم کالدرون هم مثل هواداران از من راضی باشد

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: از هر چیزی مهم‌تر برایم موفقیت پرسپولیس است. خداراشکر که در این موفقیت نقش داشتم و خوشحالم توانستم اعتماد کادرفنی را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهم و امیدوارم کالدرون هم مثل هواداران از عملکردم راضی باشد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، بازگشت به ترکیب اصلی بعد از مدت‌ها، یک ضربه زیبا در دقایق پایانی بازی، یک صحنه مشکوک به پنالتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همه اینها مربوط می‌شود به یک بازیکن خارجی؛ بازیکن عراقی پرسپولیس که با یک نمایش خیره‌کننده در مرکز زمین کمک زیادی کرد تا تیمش بعد از 9 سال در اصفهان برابر ذوب‌آهن پیروز شود. خیلی‌ها می‌گویند حضور او باعث شد پرسپولیس نیز عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشته باشد. گفت‌وگو را با بشار رسن در زیر می‌خوانید.

بازگشت تو به ترکیب با یک برد پرگل و دلچسب برای هواداران‌تان همراه شد.

بازی خوبی بود. ذوب‌آهن در خانه بازی می‌کرد و طبیعی بود که فشار زیادی به ما بیاورد. از سویی دیگر با توجه به نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر آنها برای بازی‌های بعدی به‌خصوص دیدار با پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای کسب 3 امتیازهای آن داشتند. با این دیدگاه که ذوب‌آهن فشار می‌آورد این دیدار را آغاز کردیم و اتفاقا خیلی‌زود هم به گل رسیدیم. در ادامه و در نیمه دوم نیز بیشتر بازی را مدیریت کرده و روی 2 ضدحمله دیگر نیز به گل رسیدیم. هرچند اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. هم من و هم وحید می‌توانستیم از گلزن‌های این دیدار باشیم که شانس با ما یار نبود.

همان‌طور که گفتی یک شانس خوب گلزنی را با بدشانسی از دست دادی.

در آن صحنه یک لحظه دروازه حریف را دیدم و احساس کردم گلر آنها زیادی از دروازه خارج شده و با چیپ قصد گلزنی داشتم. حیف که گل نشد، می‌توانست یکی از گل‌های زیبای هفته باشد.

برخی می‌گویند نبودت در ترکیب باعث شد پرسپولیس چندان روی فرم نباشد و با حضورت اوضاع بهتر شد.

همیشه گفته بودم چه در ترکیب باشم و چه نباشم و هر چند دقیقه‌ای بازی کنم، از هر چیزی مهم‌تر برایم موفقیت پرسپولیس است. خداراشکر که در این موفقیت نقش داشتم و خوشحالم توانستم اعتماد کادرفنی را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهم و امیدوارم کالدرون هم مثل هواداران از عملکردم راضی باشد.

اگر نمی‌بردید شاید کالدرون رفتنی می‌شد.

من بازیکن پرسپولیس هستم و نمی‌توانم خارج از حیطه وظایفم صحبت کنم و نظر بدهم. در هر صورت کالدرون الان سرمربی پرسپولیس است و برای این تیم زحمات زیادی می‌کشد و ما امیدواریم بتوانیم همراه با وی چهارمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم.

این برد از این جهت شیرین بود که 9 سالی می‌شد ذوب‌آهن را در اصفهان نبرده بودید.

اتفاقا من هم چند بازی از این دیدارها را در اصفهان مقابل این تیم بازی کرده‌ام. برخی از این دیدارها را با بدشانسی از دست دادیم و یکی دو بازی هم یادم می‌آید که برخی مشکلات داوری ما را از کسب 3 امتیاز دور کرد. با این حال همیشه طلسم‌شکنی لذت‌بخش است.

اوایل نیمه دوم یک صحنه بحث‌برانگیز هم پیش آمد. واقعا روی بازیکن حریف پنالتی کردی؟

ما با هم تنه به تنه شدیم و اصلا خطایی نکردم. اتفاقا شنیدم چند کارشناس داوری هم گفته‌اند آن صحنه پنالتی نبود و خوشحالم داور بازی نیز در این صحنه تصمیم درستی گرفت.

به‌عنوان سوال آخر؛ نظرت درباره اینکه بیرانوند مرد سال آسیا نشد، چیست؟

علیرضا در موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس بیشترین نقش را ایفا کرده و یکی از بهترین‌های پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران بود. او در جام‌جهانی هم درخشید و از رونالدو تا ژاوی همه را ناکام گذاشت. علیرضا باید پارسال بهترین بازیکن آسیا می‌شد، اما در اتفاقی عجیب نامش بین نامزدها هم نبود و امسال که نامش بین نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفت، همه فکر کردند دیگر امسال به حقش می‌رسد که درنهایت این اتفاق رخ نداد. او شایسته این جایزه بود.

منبع : فرهیختگان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران