Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در افغانستان گفت: ۲۵ درصد جمعیت افغانستان نیازمند کمک‌های انسانی خواهند بود. از بازشماری کامل آرا جلوگیری شود نتایج ابتدایی را اعلام می‌کنیم تاریخ انتشار: 14:20 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۴۵۵

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از آناتولی، توبی لانزر هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد: در سال ۲۰۲۰ میلادی ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون شهروند افغانستانی نیازمند کمک‌های بشردوستانه خواهند بود.

هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد در افغانستان در این باره ادامه داد: این آمار یک چهارم جمعیت این کشور را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: بازگشت 12 هزار مهاجر طی هفته گذشته به افغانستان از بازشماری کامل آرا جلوگیری شود نتایج ابتدایی را اعلام می‌کنیم

به گزارش دفتر نمایندگی سازمان ملل، وی در ادامه اضافه کرد: این سازمان تلاش می کند تا کمک‌های بشردوستانه ۷۳۲ میلیون دلاری را به دست آسیب پذیرترین قشر جامعه افغانستان برساند. در سال جاری ۶.۳ میلیون افغان نیازمند کمک های بشردوستانه بودند.

این در حالیست که ۱۸ سال پس از اشغال افغانستان توسط نیروهای چندملیتی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم، فقر و ناامنی در سراسر این کشور افزایش یافته است.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افغانستان سازمان ملل تروریسم افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در قالب پیامی، با مردم سیل زده افغانستان ابراز همدردی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای مولوی مطیع الحق

رئیس محترم جمعیت هلال احمر افغانی

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی و همکاران محترمتان در جمعیت هلال احمر افغانی در کشور افغانستان ابلاغ می‌نماید.

با غم و اندوه فراوان، از جاری شدن سیل در برخی استان‌های کشور شما که منجر به فوت، مجروح و مفقود شدن تعدادی از افراد گردید، مطلع شدیم.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، همکارانتان در جمعیت هلال احمر افغانی اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌نمائیم.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای کمک به عملیات بشردوستانه در افغانستان اعلام می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

پیرحسین کولیوند

کد خبر 6084353

دیگر خبرها

  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است