Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان برای شرکت در رقابتهای بین المللی روز جهانی کودک از امروز در شهر الوند استان قزویم آغاز به کار کرد

به گزارش برنا از قزوین، اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با شرکت ۵۰ کشتی گیر منتخب رقابت های استعدادهای برتر کشور و ۱۲ کشتی گیر منتخب استان قزوین تا ۱۹ آذر در سالن امام علی شهر الوند پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی نونهالان روز جهانی کودک در رشته های آزاد و فرنگی از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه با حضور ۱۷۰ ورزشکار نونهال داخلی و خارجی در شهر الوند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین امام علی تیم ملی کشتی آزاد رقابت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت بوکس استان گفت: در این اردوی ملی ۳۵ نفر از بوکسور‌های رده سنی نونهالان تا ۳۱ فروردین‌ماه در سالن شهدای دانش‌آموز شهرکرد حضور دارند.
صیادی افزود: تیم ملی بوکس نونهالان کشور خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که مردادماه در ابوظبی برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
به گفته وی، در این اردوی ملی ۲ نفر از ورزشکاران بوکسور چهارمحال و بختیاری کیانوش احمدی و علی رحیمی هم حضور دارند.
صیادی افزود: پس ازبرگزاری سه مرحله اردوی تمرین تیم ملی بوکس نونهالان ۱۴ نفر برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد
  • تیم منتخب کشتی آزاد عازم قرقیزستان شد
  • مروری بر اخبار ورزشی ۲۷ فروردین استان قزوین
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام عبداله موحد در مازندران
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر