Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور نوجوانان با رتبه چهارم خراسان رضوی در سمنان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 87 رکابزن از 21 استان از صبح روز پنج شنبه 14 آذرماه در سمنان برگزار شد.

این دوره از مسابقات در رده سنی 13 تا 17 سال و در رشته های رشته های ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر، ۲۰۰۰ متر، استقامت برگزار شد و با توجه به برنامه های ویژه فدراسیون برای این مسابقات با حساسیت بالایی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نوجوانان خراسان رضوی که با ترکیب سید علیرضا قدمگاهی، سپهر خانی، سپهر نظافتی، حسین سعادتی فر، سهیل جهانگیری و حسین قدمگاهی در این مسابقات حاضر شده بود، در مجموع تیمی پس از کرمان، اصفهان و لرستان به جایگاه چهارم کشور دست یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خراسان رضوی دوچرخه سواری مسابقات دوچرخه سواری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نونهالان و نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر، هرسال در نیمه ماه مبارک رمضان به یاد هزار شهید دانش آموز، اجتماع قرآنی خود را به نام " دانش آموزانی که معلم شدند " برگزار می‌کنند. این نوجوانان اجتماع امسال خود را، در دفاع از مظلومان غزه و فلسطین و به یاد کودکان شهید جبهه مقاومت برگزار کردند. جزء خوانی جزء پانزدهم توسط شش قاری نوجوان شهرستان، نکته‌ای از طرح مسطورا، تلاوت مجلسی محمدطه میرجلیلی قاری ممتاز استان، تجلیل از این قاری نوجوان و حافظان طرح رحله از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • انتخاب پینگ پنگ باز خوزستانی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان