Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد دختران ووشوکار ابرکوهی در پایان رقابت‌های بانوان قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز در رده‌های مختلف سنی شدند.

سمیه نادرپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مسابقات بانوان قهرمانی کشور در سبک «هوپ گار» به میزبانی استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس برگزار شد که تعداد 10 ووشوکار از ابرکوه به نمایندگی از استان یزد به این مسابقات اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ووشو شهرستان ابرکوه تصریح کرد: مسابقات مذکور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد که طی آن ورزشکاران اعزامی از ابرکوه در بخش نونهالان یک مدال طلا و دو نقره، در بخش نوجوانان و جوانان سه برنز و در رده بزرگ‌سالان نیز یک مدال نقره، کسب کنند.

نادرپور خاطرنشان کرد: زینب زارع رئیس‌آبادی در رده سنی نونهالان و در وزن منهای 42 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و فاطمه زارع رئیس‌آبادی و مینا زارع نیز به ترتیب در اوزان منهای 45 و 39 کیلوگرم، در جایگاه دوم همین رده سنی ایستادند.

مربی این کاروان 10 نفره، ادامه داد: آتنا خسروی در وزن منفی 39 و فاطمه تقی پناه نیز در وزن منفی 56 کیلوگرم، مقام‌های سوم رده سنی نوجوانان را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان زهرا زارع زاده در وزن منفی 56 کیلوگرم به سکوی سوم اکتفا کرده و در نهایت زهرا حق‌دوست در رقابت با سایر ورزشکاران بزرگ‌سال موفق به کسب جایگاه دومی در وزن منفی صد کیلوگرم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه ووشو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ وزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان