Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت چند روز از برد شیرین استقلال مقابل پدیده اما هنوز هیاهوی جدال های مستقیم و حیثیتی این دیدار مهم و سرنوشت ساز ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رویارویی استقلال با شهرخودرو نه تنها به خاطر رقابت نفسگیر این دو تیم مدعی برای صدرنشینی بلکه به خاطر برخی تقابل های مستقیم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود که یکی از این دوئل های مستقیم به رویارویی دو دروازه بان سال های گذشته آبی ها در دوطرف زمین برمی گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل سیدحسین حسینی با سیدمهدی رحتی آن هم بعد از تمام اتفاقاتی که حداقل طی دو فصل گذشته میان آنها در اردوی استقلال رقم خورد و در نهایت باعث جدایی کاپیتان اول آبی ها و کوچ او به مشهد شد تا پیراهن شماره یک این تیم به گلر جوان تر برسد، باعث شد تا آنها که دنبال سوژه های جذاب این بازی بودند روی تمامی حرکات و عملکردهای رقبای سابق و فعلی زوم شوند از جمله عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی.

از همین رو ابوالفضل امان ا.. یکی از همین عکاسان قدیمی در عرصه ورزش با تیزهوشی یکی از بهترین صحنه های این دوئل را با لنز دوربین خود شکار کرد، تصویری پرمفهوم که هر بیننده ای می تواند برداشت های متفاوتی از این عکس داشته باشد. امان ا.. با تیزچنگی و ایستادن در بهترین زاویه ممکن وقتی داور بازی سوت پایان بازی را به صدا در آورد دو سید درون دروازه ها را در یک قاب با اکت های متفاوت شکار کرد، یکی خسته و ناامید به خاطر شکست و دیگری در حال سجده شکر به خاطر برد در این دوئل حیثیتی.

رحمتی که بدون شک یکی از بهترین های شهرخودرو در مصاف با تیم سابقش بود هر چه تلاش کرد تا مانع باخت مشهدی ها شود، نتوانست و در نهایت مقهور ضربه مهارنشدنی شیخ دیاباته شد و حسینی هم در روزی که فشار چندانی روی دروازه اش نبود با ثبت چهارمین کلین شیت فصل مقابل رقیب سابق خود به روزهای درخشان این هفته ها ادامه داد و از همه مهم تر برنده دوئلی شد که همه مدت ها در انتظار تماشای آن بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شهرخودرو سیدحسین حسینی استقلال سیدحسین حسینی شهرخودرو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • جریمه کاپیتان استقلال/سیدحسین حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید