Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به شهرها و جزایر جنوبی همچون کیش و قشم است، وجود آب و هوای معتدل و دلنشین باعث شده از این فصول به عنوان بهار کیش و قشم نام ببرند و تعداد زیادی از مسافرین این مناطق را به عنوان مقصد اصلی خود برای استراحت چند روزه انتخاب کنند

برای سفر به کیش و قشم میتوان از طریق مسیرهای زمینی، دریایی و هوایی اقدام کرد که هرکدام مزایای خاص خود را دارد، بدون شک سفر با ماشین شخصی اگر تعداد مسافرین زیاد باشد میتواند مقرون به صرفه تر باشد، برای سفر زمینی به کیش کافی است خود را به بندر چارک، لنگه و آفتاب برسانید و از انجا با کشتی های ماشین بر راهی کیش شوید و برای سفر زمینی به قشم بهترین راه رفتن به بندر پل و استفاده از لندینگ کرافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر تعداد شما کم است میتوانید در ساعتی کوتاه با هواپیما از طریق اکثر فرودگاه های کشور عازم هر دو جزیره شوید.

برای سفر به این جزایر بهتر است از قبل برای محل اقامت خود برنامه ریزی کنید، برای این کار انتخاب های متفاوتی دارید همانند هتل، مسافرخانه که در زمان های پیک سفر چالش قیمت و عدم ظرفیت کافی آنها معمولا پیش روی شماست. اما در چندین سال اخیر نوع دیگری از اقامتگاه ها نیز همانند سایر دنیا به لیست اماکن اقامتی در ایران اضافه شده است که با استقبال چشمگیر مسافرین و میهمانان روبرو شده است که میتوان به اقامتگاه های سنتی و بوم گردی، ویلا های مبله، سوئیت و آپارتمان های مبله اشاره کرد که توسط میزبانان و صاحبین املاک تجهیز میشوند و بصورت کوتاه مدت و روزانه در اختیار میهمانان قرار می گیرند. این خانه ها و منزل ها عموما دارای شرایط مناسبی از لحاظ قیمت و ظرفیت پذیرش میهمان در خود هستند که به صورت دربست کرایه داده میشوند. از مهمترین ویژگی های این اقامتگاه ها تنوع بالای انها است همانند خانه محلی، ویلا ساحلی، ویلا استخردار، سوئیت های ارزان، آپارتمان مبله با قیمت مناسب یا لوکس همانند پنت هاوس.

برای اجاره سوئت در این جزایر شما انتخاب های متفاوتی دارید، میتوانید از طریق برنامه های انتشار آگهی اقدام کنید و با انبوهی از میزبانان ناشناس روبرو شوید که ممکن است گاها در این میان افرادی از شما اقدام به کلاهبرداری نیز کنند یا با حضور در خود جزیره کیش یا قشم به افرادی که در لب خیابان ها تبلیغ میکنند اعتماد کنید ویلا یا سوئیت خود را اجاره کنید یا با خیال آسوده قبل از شروع سفر از طریق سایت های تخصصی در این زمینه اقدام به رزرو سوئیت و آپارتمان مبله نمایید.

در سال های اخیر استارتاپ های مختلفی در قالب سایت های تخصصی شروع به فعالیت نموده اند که می توان به عنوات مثال به سایت میهمان شو اشاره نمود که با بومی سازی کسب و کار airbnb  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در دنیا که در ایران به دلیل تحریم ها هیچ گونه سرویسی ارایه نمیکند توانسته با دانش علمی بالا و سرمایه گذاری بر روی شیوه های نوین در خدمات تجارت الکترونیک سرویس منحصر به فردی را در ایران ارایه نماید. این سایت به آدرس mihmansho.com بصورت واسط به میزبانان و میهمانان خدمات می دهد. هم اکنون در این سایت بیش از هزاران میزبان و مالک هزاران ویلا، سوئیت و آپارتمان های مبله خود را جهت اجاره و رزرو روزانه در سایت ثبت نموده اند.

برای اجاره سوئیت در کیش   میهمانان میتوانند با مراجعه به این وب سایت و انتخاب شهر کیش بیش از 150  مورد ویلا و سوئیت ارزان قیمت و یا با قیمت مناسب و لوکس به همراه تصاویر، امکانات و قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنند و ضمن مقایسه با دیگر ملک ها اقدام به رزرو بصورت کاملا انلاین برای یک یا چند شب نمایند. با نگاهی به مناطق تحت پوشش این سایت در جزیره کیش میتوجه میشویم که تنوع ویلا و اپارتمان مبله در تمامی بخش های کیش به چشم می آید، همچون شهرک صدف، شهرک میرمهنا، بلوار مروارید، در نزدیکی مراکز خرید همچون پردیس و غیر.

همچنین برای اجاره سوئیت در قشم با مراجعه به وب سایت میهمان شو حداقل 140 مورد برای آپارتمان مبله و سوئیت در قشم میتوانیم مشاهده کنیم که در مناطق مختلف همچون مرکز شهر، شهرک سام و زال، بزرگران خلیج فارس، شهرک نریمال، سیتی  سنتر و سایر جاها قرار دارند که توسط میهمان شو گارانتی کمترین قیمت شده اند یعنی در صورتی که اثبات گردد هر کدام از سوئیت ها در سایت دیگری با قیمت پایین تر از میهمان شو رزرو داده میشود، میهمان شو خود را جریمه نموده و 5% کمتر از قیمت آن سایت به میهمان ملک را تحویل میدهد.

از مهمترین ویژگی های سایت میهمان شو به پشتیبانی تلفنی در تمام 365 روز سال حتی روزهای تعطیل تا ساعت 24 شب می توان اشاره کرد که پاسخگوی تمامی سوالات میهمانان در قبل و شروع اقامت خواهند بود. همچنین این سایت پرداخت های میهمانان را گارانتی میکند و ضمانت میکند که وجه پرداختی تا زمان ورود میهمان به ملک به میزبان پرداخت نمی گردد بنابراین میهمانان میتوانند از دریافت کلید محل اقامت خود اطمینان کامل داشته باشند و در این میان تمام هماهنگی ها بصورت کامل توسط میهمان شو انجام میشود.

آنچه که مشخص است سایتی همانند میهمان شو با داشتن نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و مجوز صنفی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی می تواند خیال شما را از داشتن اقامتی بدون دردسر آسوده نماید و با داشتن بیش از 4000 ویلا، سوئیت، خانه، منزل و آپارتمان مبله در سراسر کشور قدرت انتخاب بالایی برای شما فراهم کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیش قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره یک واحد ۶۵ متری در اطراف تهران چند؟

به گزارش تابناک، بازار مسکن شاید هنوز در خواب زمستانی به سر می‌برد، اما نماهنگ‌های ایجاد تورم جدید در این بازار قبل از شروع تقاضا از سوی متقاضیان خانه دیده می‌شود و به نظر می‌رسد نرخ کرایه دراین بازار به گونه‌ای خواهد شد که بیش از ۵۰ درصد مستاجران تهرانی ناگزیر به مناطق پایین و ارزان‌تر و حتی حاشیه شهر‌ها مهاجرت کنند.

با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی، بار دیگر بحث اجاره‌بها و قیمت مسکن مطرح شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل صعود قیمت اجاره‌بها؛ افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر بوده است.

بر اساس آمار‌های رسمی درباره متغیر‌های موثر در مسکن، از جمله این متغیر‌ها انتظارات تورمی، برنامه ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن، مالیات خانه‌های خالی و لوکس، پرداخت وام ۵۵۰ میلیون تومانی ساخت، برخورد با مشاوران املاک فاقد مجوز بود که باعث شد رشد قیمت خانه از حدود ۶۶ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۴۶ درصد در سال ۱۴۰۲ کاهش یابد.

این متغیر‌ها اثر کاهشی خود را بر بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ ایجاد کردند که در صورت ادامه این روند می‌توان به بهبود بازار ملک در سال ۱۴۰۳ امیدوار بود، اما واقعیت این است که در سال ۱۴۰۲ مصالح ساختمانی تورم ۵۰ درصدی را تجربه کرده‌اند. با احتساب تورم عمومی ۴۵ درصدی، انتظار برای کاهش و یا حتی ثبات قیمت‌ها در بازار مسکن بسیار بعید است.

مهاجرت مستاجران تهرانی به سایر شهر‌ها
هادی سرخوش، فعال بازار مسکن در گفتگو با اقتصاد ۲۴ گفت: از اواسط سال گذشته وضعیت بازار استیجاری در سال ۱۴۰۳ قابل پیش بینی بود تا جایی که حدود ۱۰ درصد از مستاجران تهرانی اقدام به بازگشت به شهر‌های اطراف تهران کردند.

به گفته این فعال بازار مسکن، بازخورد اجاره بها از تورم ناشی از سوء مدیریت‌ها و از همه مهمتر ادامه روند تحریم‌ها در اقتصاد ایران، بسیار سخت و شکننده بود، به طوری که آمار‌ها از افزایش ۱۵۰ درصدی اجاره بها در سال ۱۴۰۲ حکایت دارد!

سرخوش با اشاره به اینکه مستاجران هر ساله علاوه بر سایر هزینه‌های معیشتی، باید اجاره بهایی فراتر از نرخ تورم را نیز بپردازند، گفت: امسال قطعاً تعداد متقاضیان رهن کامل خانه خیلی کمتر از سال‌های گذشته خواهد بود چراکه مردم با تورمی که با آن دست به گریبان هستند توان پس انداز نخواهند داشت و همین موضوع دلیلی بر افزایش تقاضا برای اجاره خانه خواهد شد.

 

کدام مستاجران وام ودیعه مسکن دریافت کردند؟
وی تصریح کرد: دولت از این روند به خوبی مطلع است، اما تنها کاری که در سال‌های گذشته در مقابل این وضعیت انجام داده است، دادن وعده برای پرداخت ودیعه مسکن بود که تنها جزئی از این جمعیت مستاجر توانستند این وام را دریافت کنند.

این کارشناس و فعال بازار مسکن با تاکید بر اینکه اجاره بها دغدغه بزرگ مستاجران در سال جاری خواهد بود، گفت: تورم اجاره بها از تهران به حاشیه شهر تهران رسیده و امروز این وسعت به شهر‌هایی مانند ورامین، فیروزکوه، پاکدشت، قرچک و درنهایت ۴۸ شهر استان تهران رسیده است.

سرخوش ادامه داد: حاشیه نشینی دیگر نشانه فقر نیست چراکه اجاره بها در همین حاشیه‌ها سربه فلک کشانده و قیمت‌های غیر واقعی و بسیار گران جایگزین اجاره بهای حداقلی شده است.

وی ادامه داد: امروز و در همین ابتدای سال، یک واحد ۶۵ متری در فیروزکوه با ۱۰۰ میلیون پیش و ماهی ۳ و نیم میلیون اجاره داده می‌شود. این به عنوان نمونه مطرح شد و متاسفانه ارقام اجاره مسکن به شهروندان در شهر‌های اطراف تهران که حدود ۲ تا ۳ ساعت زمان برای تردد باید صرف کند بسیار بالا و حتی برای ادامه حضور غیر ممکن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • داروخانه یک ساختار بین‌المللی و قانونی برای ارایه خدمات سلامت است
  • اجاره یک واحد ۶۵ متری در اطراف تهران چند؟
  • سوء استفاده از کارت‌های بانکی اجاره‌ای در سایت‌های شرط بندی با ۳۰۰ شاکی
  • قمار با کارت‌های بانکی اجاره‌ای؛ ۳۰۰ نفر شکایت کردند
  • شکایت ۳۰۰ نفر به علت قمار با کارت‌های بانکی اجاره‌ای
  • قمار با کارت‌های بانکی اجاره‌ای
  • قمار با کارت‌های بانکی اجاره‌ای/ ۳۰۰ نفر شکایت کردند