Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز توسلی زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در پاسخ به سوُال خبرنگار ایرنا افزود: نامزدها نباید بدون دلیل هزینه کنند و همه دستگاه های امنیتی، نظامی، شورای نگهبان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری انتخابات سالم پای کار هستند.

او اظهار داشت: ما به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و تحقق انتخاب و تشخیص مردم هستیم و به هیچ عنوان تقلب، ارتکاب جرم و تضییع حق دیگران در روند برگزاری انتخابات پذیرفته شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پاسخ به سوُال دیگر خبرنگار ایرنا درباره تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی گفت: به همه داوطلبان ورود به مجلس توصیه می کنم که در فضای مجازی حرمت و حقوق سایر کاندیداها را حفظ و تنها توانایی های خود را مطرح کنند.

توسلی زاده تاکید کرد که با هرگونه تخریب و تهمت به سایر داوطلبان ورود به مجلس برخورد می‌کنیم.

این مقام قضایی درباره راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی در سطح شهر نیز گفت: دستگاه قضایی با اقدامات خلاف قانون نامزدهای انتخاباتی، برخورد قانونی می کند.

او به داوطلبان انتخابات توصیه کرد: کسانی که در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی صاحب نظر هستند و می توانند به قانون گذاری توسعه گرا کمک کنند، در میدان رقابت های انتخاباتی بمانند.

توسلی زاده با بیان اینکه روند ثبت نام نامزدهای انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه به خوبی و به صورت قانونمند انجام می شود، گفت: فرماندار کرمانشاه تجربیات خوبی در برگزاری انتخابات مختلف دارد و مدیریت ایشان در مرحله ثبت نام داوطلبان رضایتمند است.

زمان ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذرماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذرماه ادامه خواهد یافت.

فرمانداری های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین، پاوه و سنقروکلیایی که به عنوان مرکزیت حوزه های انتخابی استان انتخاب شده اند کار نام نویسی از نامزدهای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه اورامانات (روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) یک نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی صحن مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها تبلیغات انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تبلیغات انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: رویکرد شورای ششم در حوزه عفاف و حجاب و بخش‌های فرهنگی و مذهبی متفاوت‌تر از شوراهای گذشته است، اما در حوزه عملکرد برای این تفاوت نگرش در مدیریت شهری برنامه‌ریزی قابل ملموس و مثبتی شکل نگرفته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسه ویژه در حوزه عفاف و حجاب افزود: ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌ها و کمیته‌های فعال در حوزه عفاف و حجاب و با حضور عالان عرصه حجاب جلسه ویژه‌ای داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو گریزی به افتتاح تئاتر شهر زد و با بیان اینکه با فضای شادی و طنز در شهر مخالف نیستیم، گفت: باید با زبان هنر بتوانیم انتقال فرهنگ داشته باشیم و فرهنگ‌سازی کنیم؛ به همین خاطر باید برای تئاتر شهر پیوست فرهنگی تهیه شود و با برنامه و در قالب چارچوب اندیشه و سیاست‌های شورا در این حوزه عملکردهای خوبی ارائه کرد.

فرمانی با بیان اینکه فضای تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست، تصریح کرد: فضاسازی شهری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و موضوع عفاف و حجاب در شهر ملموس نیست و این در حالی است که در شورای ششم رویکرد اعضا مذهبی و فرهنگی بوده، اما در این راستا عملکردها در مدیریت شهری قابل قبول نیست.

وی همچنین با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین گفت: شهردار قزوین نسبت به اجرا نکردن مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین پاسخگو باشد.

کد خبر 739676

دیگر خبرها

  • نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود