Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با شعار‌های چپ رادیکال در این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز در آستانه روز دانشجو با شعار‌های چپ رادیکال در این دانشگاه تجمع کرده‌اند.

 هماهنگی شعار‌ها در دانشگاه تهران و امیرکبیر قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز دانشجو تجمع دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه

جمعی از دانشجویان و مردم اصفهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه، در گلستان شهدا  تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جمعی از دانشجویان و مردم اصفهان، در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه، در گلستان شهدا تجمع کردند.

در این تجمع که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه انجام شد، حاضران، با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، القدس لنا، مرگ بر کودک کش، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی اعلام کردند.

همچنین تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی حاوی شعار‌های "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" بر تداوم خشم و انزجار خود از این رژیم تأکید کردند.

تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه داردبیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزهتصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی

به گزارش تسنیم، روز قبل، خبری تاسف بار از سوی رسانه‌ها مبنی بر حمله به بیمارستان شفاء در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی منتشر شد؛ و بر این اساس مردم شهرهای مختلف کشور به صورت خود جوش، طی تجمعاتی، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع دانشجویان مازندرانی در حمایت از مردم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه + فیلم
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند