Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@00:48:27 GMT

آیا برانکو تنها گزینه تیم ملی است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۶۷۲

آیا برانکو تنها گزینه تیم ملی است؟

فدراسیون فوتبال در این روزها به صورت چراغ خاموش در حال انتخاب جانشین ویلموتس است. به نظر می‌رسد انتخاب نهایی مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برانکو ایوانکوویچ است و دو طرف به توافق اولیه هم رسیده‌اند.

به گزارش نود، صحبتهای محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس هم نشان داد که برانکو در آستانه حضور دوباره در راس تیم ملی ایران قرار دارد، موضوعی که مهدی تاج هم آنرا را رد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا انصاری‌فرد قصد داشته این مربی کروات را به پرسپولیس برگرداند اما با مخالفت وزارت ورزش روبرو شده‌است.

روزنامه شرق امروز در گزارشی ضمن اشاره به این موضوع از مذاکره همزمان فدراسیون فوتبال با دو گزینه دیگر خبر داد. فدراسیون فوتبال این احتمال را در نظر داشته شاید به هر دلیلی توافق با برانکو ایوانکوویچ نهایی نشود.

در گزارش شرق به نام یکی از این دو گزینه اشاره شده است. یکی از این دو گزینه "برت فن‌مارویک"، سرمربی 67 ساله هلندی است که به تازگی از تیم ملی امارات اخراج شده است. او سابقه سرمربی‌گری در تیم های استرالیا، هلند، عربستان، هامبورگ، فاینورد و دورتموند را نیز هم دارد.

به گزینه دوم اشاره ای نشده و از او به عنوان مربی‌ای هم‌سطح با برانکو یاد شده است. البته به نظر می‌رسد کار فدراسیون فوتبال با برانکو نهایی شده است و گزینه های دیگر شانس چندانی برای نشستن جای ویلموتس ندارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برانکو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد