Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تویسرکان شهر ملی منبت گلریز است، گفت: صنعت مبل منبت تویسرکان یکی از شاخه های مهم و اصلی اقتصاد مردم تویسرکان است و با افتخار می گویم که تویسرکان در راستای این صنعت اشتغالزا روستای بدون بیکار هم دارد و این می تواند نویدبخش رونق اقتصادی این شهرستان در حیطه خوشه مبل منبت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرسول حسینی امروز در نشست هم اندیشی مبل منبت تویسرکان، بیان کرد: جای بسی تأسف است که می بینیم ‌و می شنویم تعدادی از فروشندگان و تولیدکنندگان مبل تویسرکانی در شهرهای اطراف نمایشگاه های فروش و عرضه دایر کرده اند و این به حال صنعت مبل و اقتصاد تویسرکان مضر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تویسرکان با دارا بودن ۴۷۵۱ کارگاه تولید مبل منبت و ۸۷۰۰ نفر شاغل در  این صنعت، یکی از قطب های تولید مبل گلریز با کیفیتی بی نظیر است.

حسینی یادآور شد: نبود بازار فروش مناسب و تبلیغات ناکافی در این حوزه باعث منزوی شدن و ناشناخته ماندن این هنر زیبا در تویسرکان است که با تلاش و مکاتبات و پیگیری های مناسب با مسئولان این حوزه در سطح کشور و استان موفق به گرفتن تسهیلات قرض الحسنه برای فعالان این عرصه و خریداران شدیم و در تلاش برای ایجاد بازارچه ای مناسب به منظور عرضه مبل منبت شهرستان در تویسرکان هستیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان نیز گفت: صندوق کارآفرین استان مبلغ پنج میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه برای خرید مبل از تویسرکان به متقاضیان پرداخت خواهد کرد.

محسن افروخته با تأکید بر اینکه کیفیت مبل گلریز تویسرکان ستودنی و بی نظیر است، افزود: برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر مبل تویسرکان و رونق این صنعت، صندوق کارآفرینی استان تصمیم گرفت برای خرید مبل تویسرکان به ازای هر خریدار ۱۵ میلیون تومان تسهیلات ارائه کند.

وی اظهار کرد: اعطای این تسهیلات به این گونه ای است که خریدار مبل از هر نقطه از کشور که قصد خرید مبل دارد، می تواند از تویسرکان مبل را خریداری و ۱۵ میلیون تومان از قیمت کل مبل را از صندوق کارآفرین در هر نقطه از کشور با ارائه رسید خرید دریافت کند به طوریکه این مبلغ به طور مستقیم با ارائه فاکتور بسته شده برای فروش به حساب فروشنده که در این طرح ثبت نام کرده و تأیید شده است، واریز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبل منبت صندوق کارآفرینی امید نمايشگاه اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نمایشگاه «قرآن و عترت» در بخش‌های هنری، و تابلو‌های مختلف هنری، سلامت و طب سنتی، قرآن و تقویت حافظه، کتاب و مطالب آموزش قرآنی حوزه کودک و نوجوان و با همکاری هشت موسسه قرآنی بخش خصوصی و دانشکده دین و سلامت از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۱۳ فروردین ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا