Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ و در ۲ بخش پسران و دختران در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: پنج اسکیت باز پسر رده سنی نوجوانان و پنج اسکیت باز دختر رده سنی نونهالان از کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها حضور دارند.

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اسکیت بازان پسر نوجوان استان اعزامی به این رقابت ها شامل صبحان صالحی، ایلیا حیدری، عرشیا مدرسی، طاها سادات و ماهان هدایت زاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی عنوان کرد: اسکیت بازان دختر نونهال کهگیلویه و بویراحمد اعزامی به این رقابت ها نیز شامل آوا قاسمی، پریا شیبانی، فاطیما محمودی، بهار حسینی و رها دیبافر هستند.

وی ابراز داشت: نبود پیست مناسب یکی از مهمترین مشکلات رشته ورزشی اسکیت سرعت در کهگیلویه و بویراحمد و جزو موانع اصلی توسعه روزافزون آن در استان است.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد ورزش اسکیت ورزش قهرمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد ورزش اسکیت ورزش قهرمانی کهگیلویه وبویراحمد ورزش اسکیت ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح