Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه روز دانشجو را به پیشگامان عرصه علم و آگاهی تبریک گفت.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذرماه سالروز خلق حماسه‌های تاریخی است که هرساله شاهد بزرگداشت آن توسط دانشجویان عزیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکبارستیزی، آرمان‌خواهی، از خود گذشتگی و حفظ روحیه انقلابی در سالروز ۱۶ آذر تجسمی عینیت یافته است.

تاریخ پرحادثه ایران اسلامی برگ زرینی دارد که جز با جانفشانی دانشجویان و جوانان متعهد، آگاه و فداکار، افتخار تاریخی آن خلق و ثبت نمی‌گردد.

بی‌شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز‌ و بوم در سال‌های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی ،بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و جوانان متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی ، قله‌های عزت و افتخار را نشانه رفته‌اند.

شانزدهم آذر در حقیقت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو و پاسداشت تلاش‌های مجدانه همه‌ی دانشجویان فهیم و فرهیخته این سرزمین کهن است که با برافراشتن پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی  و تسخیر خاکریزهای علم‌آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌‌های خود کفایی و اقتدار گامی استوار در راستای توسعه همه جانبه ایران اسلامی بر می‌دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این پیام آمده است؛ اینجانب این روز بزرگ و تاریخی را به همه دانشجویان سراسر ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان عزیز و فهیم دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و مراکز آموزش عالی تبریک گفته و امیدوارم در فتح قله‌های علم، عزت و اقتدار بیش از پیش موفق و موید باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز دانشجو 16 آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه کار دانشگاه تهران ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرشته امین، مدیر کل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشکاه تهران در نشست خبری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه اظهار کرد: انتخاب و جذب و استخدام نیروی انسانی متعهد و باانگیزه چالش اساسی سازمان‌ها به شمار می‌آید، همچنین از دغدغه دانشجویان می‌توان به ارتباط رشته تحصیلی دانشجویان با شغل خود اشاره کرد، پس نمایشگاه بازار کار انتخاب هوشمندانه بازار کار را در بین دانشجویان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار دانشجو و فارغ التحصیل در اولین نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران که سال گذشته برگزار شد، حضور داشتند. با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی، حمایت از پایان نامه‌ها و ... وجود داشته است.

امین تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم برنامه‌های مفرح‌تر و شادتری در نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران داشته باشیم. نه تنها این نمایشگاه فرصتی را برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما بود؛ بنابراین امسال روی این موضوع تمرکز بیشتری خواهیم داشت و شعار خود را هم بر آن اساس انتخاب کردیم.

وی گفت: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است، وظیفه دانشگاه تهران هم حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند.

امین ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دانشجو از ۳ روز نمایشگاه بازدید کردند و از ۵ هزار رزومه به صنایع و شرکت‌ها اعلام شد که برای ۴۹۰ دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت، توانستیم فرصت شغلی را فراهم کنیم.  


امین گفت: از امروز درگاه سامانه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌های که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی ارایه دهند حضور داشته باشند. از این رو از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

وی افزود:  دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از ۲۱ خرداد به مدت دو روز در مصلی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه