Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین گفت: امنیت و عزت ما بخاطر خون ۳۶۰۰۰شهید دانش آموز شهید می باشد.گام دوم انقلاب متعلق به شما جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید شیرازی ورامین گفت: شهر قم و حرم بانوی با کمالات حضرت معصومه یکی از عنایات خداوند به مردم ما است، سعی کنیم به زیارت ایشان و جمکران مشرف شویم تا اثرات معنوی و برکات آن در زندگی تان ملموس گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهید شیرازی که این مرکز تربیتی بنام ایشان است در ده دیماه سال 1357 در راه امام و برای تحقق انقلاب به شهادت رسید و لازم است شما دانش آموزان با زندگی این شهدا و شهدای مدافع حرم بیش از پیش آشنا شوید.


محمودی ادامه داد: شما جوانان وقتی به سن تکلیف و بلوغ می رسید واجب است از یک مرجع تقلید تبعیت کنید.


امام جمعه موقت ورامین خاطر نشان کرد: شما برای هر کاری و تخصصی به یک متخصص مراجعه می کنید و شما هم وقتی به سن تکلیف می رسید باید به مرجع جامع الشرایط مراجعه کنید که برای هدایت و انجام تکالیف عملیه بسیار مفید و هدایتگر می باشد.


محمودی گفت: شما به برکت 36000دانش آموز شهید و شهدای مدافع حرم دارید تحصیل می کنید، امنیت دارید، تفکر رو به پیشرفت شما عزیزان بخاطر همین است و باید قدر بدانید و ما باید بدانیم در قبل از انقلاب چه اتفاقاتی در این کشور رخ می داده است و الان چه تفاوت‌هایی به برکت انقلاب رخ داده است.

 


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: شما حدود دو ماه دیگر برای تعیین تکلیف خود برای انتخاب نمایندگان خود تصمیم می گیرید ولی در قبل از انقلاب اینگونه نبود و تصمیم گیرنده از خارج از کشور بود و ما هیچ اختیاری از خود نداشتیم.


وی گفت: ما امکانات قبل از انقلاب را با الان اصلا نمی توانیم مقایسه کنیم در آن موقع در بخش پزشکی و صنعتی محتاج بیگانگان بودیم اما اکنون می توانیم در همه حوزه ها حرف برای گفتن داشته باشیم مانند توریسم پزشکی، نانو، صنایع دفاعی و...که سرآمد منطقه و دنیا هستیم.


امام جمعه موقت ورامین در پایان ضمن اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی گفت: لازم است، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را با دقت مطالعه کنید این بیانیه به شما جوانان تعلق دارد و از هم اکنون باید برای ساختن ایرانی آباد برنامه ریزی کنید.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد وفات حضرت معصومه س نماز جمعه فعالیت های مسجدی مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان همدان مسجد بیانیه گام دوم انقلاب حجت الاسلام محمودی شهدای دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند

  محمدرضا ریگی مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام شهرستان خاش  بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات آموزشی و مساعد نبودن وضعیت اقتصادی خانواده قادر به ادامهٔ تحصیل نیستند که مؤسسه با شناسایی و جذب آنها و بورسیه شدن سعی دارد هیچ دانش‌آموز مستعد و پرتلاشی که به دلایل مالی از ادامه تحصیل بازمانده در سطح شهرستان از آموزش محروم نماند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و کم‌کردن آلام نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت مؤسسه اقدام به اهدای ۱۲۶ سبد معیشتی به دانش‌آموزان کرده است تا گوشه‌ای هرچند اندک از مشکلات این خانواده‌ها رفع گردد.
ریگی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اولیه موردنیاز خانواده‌ها و خشکبار بوده که تهیه آنها از پیش از نوروز آغاز و در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیر عامل دارالاکرام اظهار کرد: دارالاکرام خاش حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر علاوه بر واریز بورسیهٔ تحصیلی با ارائهٔ خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های سلامت، معیشت، کارآفرینی، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر و ورزش همراه و یاری‌دهنده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است.

ریگی با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل گفت: مؤسسه‌ها و خیریه‌ها با کمک و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل و نیازمند می‌توانند آینده‌ای روشن را برای این دانش‌آموزان ترسیم کنند که این اقدام به‌جز پاداش و اجر دنیوی اندوختهٔ خوبی برای آخرت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • کتب درسی از سه‌شنبه ثبت سفارش می‌شود
  • زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب های درسی از سه‌شنبه/ توزیع کتاب ها در شهریور
  • ثبت سفارش کتب درسی از سه‌شنبه/ توزیع کتب در شهریور
  • اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده
  • ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا شرکت کردند