Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@03:51:31 GMT

تجمع شماری از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۳۸۴

شماری از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و نوشیرانی بابل امروز ۱۶ آذر روز دانشجو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به شرایط سیاسی دانشگاه‌ها و معیشتی مردم اعلام کردند.

به گزارش ایرنا این دانشجویان امروز با برگزاری تجمعی ضمن اعلام اعتراض خود نسبت به شرایط معیشتی و محدودیت‌های سیاسی ایجاد شده، خواستار رسیدگی به مطالبات خود از سوی مسوولان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با مضامینی، چون «حق دسترسی آزاد به اطلاعات»، «دخالت اجنبی، خط قرمز ماست»، «جای دانشجو در زندان نیست»، «دانشگاه همراه با مردم» و «دانشگاه امن می‌خواهیم، نه امنیتی» اعتراض خود را بیان کردند.

خیابان اصلی حوالی این دانشگاه شاهد حضور ماموران نیروی انتظامی بوده است.

تجمع دانشجویان نوشیروانی بابل

گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، با برگزاری تجمعی مسالمت‌آمیز، مواضع سیاسی خود در قبال وقایع رخ داده در کشور را تبیین کردند و درخواست رسیدگی به مطالبات مردم، رفع مشکلات معیشتی مردم و احترام به آزادی‌های مدنی را از مسوولان مطرح کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس تابناک امیرکبیر اعتراض دانشجویی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران

جمعی از مردم و دانشجویان دانشگاه‌های تهران با حضور در مقابل سفارت اردن نسبت به اقدامات خیانت‌کارانه حکومت این کشور در همکاری با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره فلسطین اشغالی و اقدام به مقابله با عملیات مجاهدانه «وعده صادق» رزمندگان اسلام، دست به اعتراض زده و انزجار خود را از این سیاست‌های همسو با استکبار اعلام کردند.

در این تجمع آرش فرجی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: در کنار مردم اردن ایستاده‌ایم در مقابل خاندان خیانتکار حاکم که در مقابل لشکر اسلام قرار گرفته است. هشدار می‌دهیم که پایه‌های حکومت ظلم و ستم متزلزل است.

وی افزود: در روز ملی پرچم اردن در مقابل سفارت این کشور تجمع کردیم تا بگوییم حساب مردم اردن از مردم مظلوم آن جداست.

این فعال دانشجویی گفت: امت اسلام باهم متحد شده و این مسیر را تا برچیدن ظلم ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه ایستاده‌ایم و هزینه آن را هم می‌دهیم.

منبع: ایسنا

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟