Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:29:36 GMT

فروش داخلی پوشاک قاچاق ممنوع شد/ فروش به شرط صادرات

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۴۰۲

فروش داخلی پوشاک قاچاق ممنوع شد/ فروش به شرط صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق با مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  فروش داخلی پوشاک قاچاق و متروکه توسط ستاد اجرایی و سازمان اموال تملیکی ممنوع شد.

در این مصوبه ۵ بندی آمده است:

۱. ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در فروش پوشاک قید به شرط صادرات و ممنوعیت عرضه داخلی را در اسناد فروش درج نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک هر گونه فروش پوشاک اعم از قاچاق یا متروکه توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای عرضه داخلی ممنوع است.

۳. در خصوص پوشاک فروخته شده پیش از تاریخ ۹۸.۵.۲۸، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حسب مورد نسبت به فسخ یا اقاله بیع پوشاک با شرکت مدعی خرید بر اساس مستندات اقدام نمایند.

۴. با توجه به الزام به داشتن گواهی فعالیت نمایندگی برای واردات پوشاک و ممنوعیت ثبت سفارش پوشاک، وزارت صمت از اعطای شناسه به نشان های تجاری فاقد گواهی فعالیت اگرچه از طریق سازمان جمع آری و فروش اموال تملیکی یا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خریداری شده باشند خودداری نماید.

۵. موضوع ورود گروه کالایی چهار از طریق متروکه و ضبطی شدن به کشور در جلسه اعضای اصلی طرح تا در خصوص الزام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبنی بر رعایت ممنوعیت ثبت سفارش ها و مجوزها در موارد واگذاری کالا اتخاذ تصمیم گردد.

کد خبر 4791100 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت پوشاک قاچاق پوشاک واردات پوشاک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قیمت دلار قیمت بنزین کمک معیشتی خانوار بنزین بانک مرکزی ایران اوپک وزارت جهاد کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مالیات قیمت یورو نشست 177 اوپک وزارت صنعت معدن و تجارت طرح ملی مسکن یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش گوشت‌‌های معدوم شده درگهان بیش از ۵۰ میلیارد است

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ارزش گوشت‌‌های فاسد معدوم شده در شهر درگهان افزون بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی با اعلام این خبر، اظهار داشت: نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم روز گذشته 9 هزار و 290 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی به ارزش افزون بر 50 میلیارد ریال را در شهر درگهان کشف و معدوم کردند.

وی ادامه داد: همزمان با کشف این میزان مواد غذایی فاسد در یک سردخانه شهر درگهان، دو رستوران در روستای کووه‌ای و شهر درگهان که گوشت مورد نیاز خود را از سردخانه یاد شده تهیه کرده بودند، هم پلمب شد.

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر اینکه در زمینه حفظ سلامت جان مردم با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد، افزود: فعالان اقتصادی در هر صنفی باید به اهمیت سلامت مردم، تکریم آنان و رعایت قواین و مقررات توجه ویژه داشته باشند.

به گفته وی، نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با همراهی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قشم تا پایان تعطیلات نوروز 1403 با حمایت دستگاه قضا، نظارت بر فعالیت صنوف مختلف به ویژه فروشندگان مواد غذایی را با شدت ادامه خواهند داد.

به گزارش تسنیم، جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت‌های مهم گردشگری و مردمانی میهمان دوست و میهمان نواز در جنوب ایران از آغاز تعطیلات پایان سال تاکنون، میزبان انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای جهان است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • تصویر کمتر دیده شده از سعید راد و ملک مطیعی قبل از ممنوع الفعالیتی
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • ارزش گوشت‌‌های معدوم شده درگهان بیش از ۵۰ میلیارد است
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • احسان و بخشندگی در سیره امام حسن مجتبی(ع)