Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س)، مجموعه‌ای از تصاویر کمتر دیده شده رهبر انقلاب در حرم این بانوی بزرگوار منتشر شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، تصاویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در جریان سفر ده روزه مهرماه سال  ۸۹ به شهر مقدس قم را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر اهمیت توجه به زیر ساخت معرفتی جشن‌های دهه کرامت تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ضمن اشاره به گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت و روز معلم، به وضعیت ایمان و بصیرت در جامعه اشاره و اظهار داشت: تعهد آحاد مختلف جامعه از جمله معلمین و اساتید به اسلام و شهدا و انقلاب بیشتر شده است.

 وی افزود: در بیش از 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، شاهد عبرت ها و درس های شیرین و تلخی بودیم که هر کدام می توانست ایمان و اعتقاد مردم را دستخوش تغییر قرار دهد.

امام جمعه قم با بیان این که بخش اعظمی از جوانان و فرزندان سرزمین‌مان با این که امام و دفاع مقدس را درک نکرده اند، تعهد وصف ناپذیری نسبت به اسلام و انقلاب دارند، گفت: این که افرادی که مظاهر، مبادی و موسس انقلاب را درک نکردند، این گونه پای نظام اسلامی ایستادگی می کنند، نشان دهنده رشد و تعالی ایمان در جامعه است.

آیت الله سعیدی به بازتاب جهانی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و سلحشوری جوانان غیور سرزمینمان در پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ذوب یکی از فرایندهای خالص سازی مواد است تا مواد پیرامونی از ماده اصلی تفکیک پذیر باشند.

وی با اشاره به این که سطح بینش مردم نسبت به سال‌های نخستین انقلاب ارتقاء یافته است، اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب، با عبور از بحران‌ها، خلوص انقلابی ملت ایران بیشتر و ناخالص‌ها جدا شدند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به پاسخگویی فرزندان جوان و انقلابی سرزمینمان به رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و با تأکید بر این که عملیات وعده صادق به صورت فنی طراحی و اجرا شد، افزود: فرزندان سلحشور سرزمینمان پیام دقیق و روشنی به چند سال یاوه گویی‌ رژیم غاصب صهیونیستی دادند.

آیت الله سعیدی بر اهمیت توجه به زیر ساخت معرفتی جشن‌های دهه کرامت تصریح و با بیان این که اساس و مبنای این جشن‌ها باید «عارفاً بحقّها» باشد، عنوان کرد: برپایی جشن‌ها باید بهانه ای برای افزایش معرفت دانش آموزان، شرکت کنندگان و فعالان برگزاری این مراسم‌ها باشد.

وی ضمن اشاره به روایتی از اهل بیت علیهم السلام، زائران با معرفت حرم فاطمه معصومه سلام الله‌علیها را بهشتیان روی زمین دانست و گفت: کار آموزش و پرورش در شهر مقدس قم در عین سختی، بسیار شیرین و معنوی است. گرایش کلی تمام مدارس قم در عین توجه به الزامات آموزشی و ارائه رویکردهای تخصصی باید توجه به این نکته باشد که کار فرهنگی و آموزشی ما در بستر حرم اهل بیت علیهم السلام دنبال می‌شود.

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها آثار بازخورد نظرسنجی‌های دانش آموزی در ترسیم اولویت‌ها و ایجاد جاذبه‌های تحصیلی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: صداقت کودکان و نوجوانان در بیان علاقه مندی ها، دغدغه‌ها و انتظارات باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.

آیت الله سعیدی در بخش پایانی سخنان خود شهید مطهری را شمع فروزان بصیرت بخش و دانش افزا دانست و با بیان این که شهید مطهری جان و سلامتی اش را در راه خدا و برای مردم صرف نمود، عنوان کرد: عمر شهید مطهری مملو از تعلیم، تدریس، تزکیه و روشنگری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند