Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه هنوز موضوع تمسخر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، از سوی رهبران دیگر کشورهای جهان در اجلاس ناتو و واکنش ترامپ به این موضوع نقل محافل رسانه ای است، وی با یک اظهار نظر دیگر بار دیگر موجب شد تا تبدیل به سوژه رسانه ها شود. 

اخبار بین‌الملل- اسپوتنیک با انتشار صحبت های ترامپ در مورد مشکل کم آبی می نویسد: ترامپ این بار در اظهاراتی موضوع مشکل آب را در نحوه استفاده افراد از سرویس های بهداشتی دانسته و گفته مردم ۱۰ تا ۱۵ بار اقدام به کشیدن سیفون می کنند که اگر این کار کمتر بشود مشکل کم ابی نیز حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ همچنین در اظهارات خود به سایر موارد و مشکلاتی که از نظر او در هدر رفتن آب موثر هستند اشاره کرده است. 

اسپوتنیک این خبر را به گونه ای تمسخر آمیز منتشر کرده است. 

این برای اولین بار نیست که ترامپ از سوی رسانه ها مورد تمسخر قرار می گیرد. برای مثال وی هفته گذشته در اجلاس ناتو از سوی نخست وزیر کانادا مورد تمسخر قرار گرفته بود و یا سخنرانی او در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد از همان ابتدا با حاشیه های زیادی همراه بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهداشتی ترامپ اسپوتنیک دونالد ترامپ اجلاس ناتو مشکل کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش

گردان‌های القسام ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که با انتقاد شدید از نتانیاهو و کابینه‌اش خواستار آزادی فوری شد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که خواستار آزادی فوری و بازگشت به خانه شد.

وی در این ویدیو می‌گوید: من هیرش گولبیرگ بولین پسر یونتان وریتشل هستم که در سال ۲۰۰۰ میلادی در کالیفرنیا آمریکا متولد شدم و اکنون به همراه خانواده‌ام در قدس زندگی می‌کنیم. در هفتم اکتبر درحالی که برای خوش‌گذرانی در یک جشنواره شرکت کردم اسیر شدم و به‌طور خطرناک مجروح شدم و اکنون برای زنده ماندن می‌جنگم. در آن روز هیچ کس نبود که از ما محافظت کند.

این اسیر صهیونیست می‌گوید: بنیامین نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند زیرا من و هزاران اسرائیلی دیگر را رها کردید. خجالت بکشید به خاطر اینکه ۲۰۰ روز ما را رها کردید و تمام تلاش‌های ارتش با شکست مواجه شد. خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • ببینید/ تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل
  • فیلم| تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل
  • فیلم/ تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب