Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@20:00:19 GMT

پذیره نویسی دهمین شرکت تامین سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۵۴۴

پذیره نویسی دهمین شرکت تامین سرمایه

پول نیوز - شرکت تامین سرمایه دماوند با نماد «تماوند» به عنوان دهمین شرکت تامین سرمایه در بازار سوم روز سه‌شنبه‌ پذیره نویسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پول نیوز،  از مجموع 600 میلیون سهم تامین سرمایه دماوند، ۳۰ درصد در روز سه شنبه قابل عرضه خواهد بود و این اولین شرکت تامین سرمایه است که به صورت سهامی عام تاسیس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اله انصاری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه دماوند گفت: ‌این اولین شرکت تامین سرمایه است که به صورت سهامی عام تاسیس می‌شود و تاسیس آن به صورت پذیره نویسی عمومی مطرح خواهد بود.
این مدیرعامل با بیان اینکه روش پذیره نویسی به صورت ثبت سفارش است گفت: دامنه ثابت اسمی هر سهم ۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده و سقفی که هر پذیره نویسی برای حقوقی‌ها و حقیقی‌ها در نظر گرفته شده ۵۰ هزار سهم است.

وی تاکید کرد: تامین سرمایه دماوند دهمین شرکت تامین سرمایه در بازار سرمایه است که پس از پذیره‌نویسی به بازار ثانویه منتقل خواهد شد و در حال حاضر فروش سهام در شرف تاسیس را دنبال می‌کنیم.

انصاری ادامه داد: در حال حاضر ۶۵ درصد تامین سرمایه در کشور به بانک‌ها متصل هستند اما رویکرد این شرکت تامین سرمایه با استفاده از پروژه‌های مستقل است.

وی تاکید کرد: در آ‌ینده نزدیک در این شرکت بحث سهامداران خارجی را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با بیان اینکه تامین سرمایه اصولا در دو حوزه خدمات مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری کار می‌کند، گفت: طبق گزارش‌های بانک مرکزی در پایان مرداد ۹۸ مانده تسهیلات شبکه بانکی ۱۶۰۰ هزار میلیارد تومان بوده که اگر سهم بازار پول و سیستم بانکی را در نظر بگیریم ۹۲ درصد این تامین مالی‌ها از طریق بازار پول و هشت درصد از طریق بازار سرمایه بوده است و باید بتوانیم سهم بازار سرمایه را در این میان افزایش دهیم.

انصاری گفت: در حال حاضر ۹ شرکت تامین سرمایه داریم که سهم آنها در تامین مالی ۴۲۵۰ میلیارد تومان است که می‌توان با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده این سهم را افزایش داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فرابورس ایران شرکت تامین سرمایه سهام سهم بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود