Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «سردار حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت درباره برگزاری تجمعات در محل‌های خاص برای جلوگیری از اغتشاش گفت: اعتراض با اغتشاش کاملا متفاوت است، از ابتدای سال تاکنون، ده‌ها مورد اعتراض داشته‌ایم.

وی ادامه داد: پلیس در تمام آن اعتراضات هیچ برخوردی با معترضان نداشته است، اما وقتی این رفتار به اغتشاش تبدیل می‌شود و باعث برهم زدن نظم عمومی، آتش زدن اموال عمومی و غارت اموال عمومی می‌شود، پلیس نمی‌تواند کوتاه بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مردم از پلیس انتظار دارند با این قبیل رفتار‌ها برخورد قاطع داشته باشد. ما با کسانی که قصد شرارت داشته و نظم، انضباط عمومی و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند، برخورد قاطع می‌کنیم.

سردار رحیمی درباره اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی و تعیین محل‌هایی برای تجمعات تصریح کرد: درخصوص مشخص شدن مکان‌هایی برای اعتراضات، باید بگویم که این موضوعی است که باید در خصوص آن کار کارشناسی انجام شود.

وی همچنین درباره وضعیت سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون گفت: وقتی سال ۹۸ را آغاز کردیم، سرقت‌ها نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشت، اما امروز ۲ درصد سرقت‌ها کاهش پیدا کرده است، یعنی با تلاش‌های پلیس ۱۴ درصد کاهش داشته و به عبارتی با رشد منفی مواجه بوده‌ایم. منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، اعتراضات مردمی ، محل تجمعات سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اعتراضات مردمی محل تجمعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت

رضا اخلاص‌مند گفت: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی جاری در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است در حالی‌که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی‌متر گزارش شده است.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در استان همدان برابر ۲۹۶ میلی‌متر است، گفت: در این راستا شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان همدان در محدود مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده است، گفت: میزان بارش باران در این ایستگاه ۵۰۹ میلی‌متر است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد و نسبت به بلندمدت سه درصد افزایش داشته است.

اخلاص‌مند کمترین میزان بارش را در محدود مطالعاتی رزن قهاوند حوضه قره‌چای ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان با میزان ۲۵۴ میلی‌متر دانست و گفت: ایستگاه بارندگی سد اکباتان با متوسط بارش ۳۲۴ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد و نسبت به بلندمدت شش درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است