Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@19:12:40 GMT

مرگ دلخراش قربانی 23 ساله تجاوز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۵۸۲

مرگ دلخراش قربانی 23 ساله تجاوز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، یک زن ۲۳ ساله هندی که که چند نفر را به تجاوز گروهی به خود متهم کرده بود در راه دادگاه رسیدگی به شکایتش در شمال هند توسط گروهی مرد آتش زده شد.

گفته شده دو نفر از مهاجمان از کسانی بودند که به تجاوز به این زن متهم شده بودند. اکنون آخرین گزارش ها حاکی از این است که این قربانی نگون بخت تجاوز پس از تحمل درد و رنج ناشی از سوختگی شدید و درجه یک جان خود را در بیمارستانی در دهلی نو از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دچار 90 درصد سوختگی شده بود.

نام این قربانی تجاوز و قتل وحشیانه هنوز فاش نشده است. او با قطار قصد داشت به محل برگزاری دادگاه برود که چند مرد او را می ربایند و سپس در نزدیکی همان ایستگاه قطار او را به آتش می کشند.

پس از اعلام مرگ این دختر 23 ساله ، خانواده، اقوام و هزاران نفر از مردم اونائو در شمالی ترین قسمت اوتار پرادش و در نزدیکی خانه این دختر برایش سوگواری کردند.

پس از اینکه این دختر از سوی جنایتکاران متجاوز به آتش کشیده شد به وسیله هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد.

خواهر این قربانی در حالی که به شدت می گریست می گوید این جنایتکاران هر چه سریع تر باید اعدام شوند.

یوگی ادیتانات، وزیر امور خارجه ایالت گفت که این پرونده در دادگاه به سرعت پیگیری می شود و سخت ترین مجازات در انتظار این متجاوزان جنایتکار است.

همچنین پریانکا گاندی، دبیرکل حزب مخالف کنگره، مسئولان ایالت اوتار پرادش را به دلیل عدم تأمین امنیت زن به شدت مقصر می داند.

این اتفاق در حالی افتاد که چهار متجاوز دیگر به دست نیروهای پلیس با شلیک گلوله کشته شدند. این چهار متجاوز نیز دختری 27 ساله و دامپزشک را ربوده بودند و پس از اینکه وی را به صورت گروهی مورد تجاوز قرار دادند به آتش کشیدند.

پلیس این چهار نفر را برای صحنه سازی به محل جرم برده بود اما بنابرآنچه که تلاش برای فرار از سوی این چهار متجاوز نامیده شده پلیس به سمت آنها تیراندازی کرده و هر چهار نفر را کشته. به نظر می رسد که پلیس عمدا در مقابل هزاران محلی معترض این چهار متجاوز را کشته است.

آمار تجاوز در هند بسیار بالاست و نهادها و گروه های بسیار زیادی در تلاش برای جلوگیری از این جنایت بزرگ و کاهش آمار مربوط به آن هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تجاوز گروهی هند جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد

حسن ملکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوان عشایر ۲۳ ساله دشتستانی از روستای شکرک ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: با رضایت خانواده مهربان «احسان حسنی» که به دنبال واژگونی موتور سیکلت دچار ضربه مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره داد.

دکتر ملکی زاده اضافه کرد: این جوان که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج الدین فلو پیوند و همراهی دکتر شفیعی جراح قلب بوشهر و دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی ارگان‌های قلب کبد و هر ۲ کلیه برداشت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اعضای این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.

وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش پرسنل بیمارستان شهید گنجی، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع ۱۱۶ همین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

کد خبر 6063556

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • (عکس) چمن مصنوعی عشق‌آباد چهار قربانی از تیم ملی گرفت
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند
  • شهر قم در گذر تاریخ هفت هزار ساله