Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراسم افتتاح پنجمین اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران مرکز بازرسی دانشگاه و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل فردا در سالن استاد شمس واحد دانشگاهی تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستاورد مهم منطقه ای شدن بازرسی واحدهای دانشگاهی، کاهش هزینه های نظارتی و حرکت به سمت سیاست‌های انقباضی مورد نظر مدیریت دانشگاه درحوزه مالی است، تصریح کرد: بالا رفتن اختیارات ادارات کل این مرکز در مناطق منجر به حل مسائل در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه خواهد شد، بر همین اساس امر نظارت، بازرسی و ارزیابی واحدها در مناطق ده گانه این مرکز در سطح کشور مستقر شده اند تا فرایند کار به صورت متمرکز، تجمیعی و کاملاً تخصصی انجام شود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان منطقه ای و استانی و اجرای ساختار جدید بتواند نقاط ضعف و قوت واحدهای دانشگاهی را برطرف کند.

351 / 167 عنایت اله ملکی تبار پنجمین دفتر نظارت دانشگاه آزاد تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: در راستای ارتقای پاسخگویی، شفافیت و نظارت در نظام اداری در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲ هزار و ۲۵۴ مورد شکایت و درخواست از سوی مشترکان ثبت و رسیدگی شده است که کاهش ۴۱ درصدی نسبت به سال قبل داشته که این کاهش بیانگر رضایتمندی مشترکان از خدمات رسانی این شرکت است. 
 
وی متوسط زمان رسیدگی به درخواست ها و شکایات را کمتر از هفت روز عنوان کرد و افزود: این اقدام منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین برای پیگیری شکایات و درخواست‌های خود در شرکت آبفا شده است. 
 
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: مرمت ها، بررسی قبوض، کنترل کیفیت آب، درخواست‌های لوله گذاری آب و فاضلاب و درخواست تقسیط در هزینه اجرای لوله گذاری از جمله موضوعات مورد تماس مشترکین است. 
 
علمدار با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات به طرق مختلفی انجام و در نهایت جواب به شاکی اعلام می‌شود، تصریح کرد: مشترکین می‌توانند شکایت و درخواست‌های خود را از طریق پنج درگاه ورودی سامانه ارتباطی ۱۲۲، سامانه سامد، سامانه شرکت مهندسی سایت سازمان بازرسی و بازرسی استانداری و تلفنی به شرکت آبفا منتقل نمایند. 
 
وی اظهار داشت: برگزاری ۳۱ مورد میز ارتباطات مردمی در پایگاه نماز جمعه، برگزاری ۱۶ مورد جلسات محلات پرسش و پاسخ با حضور اقشار مردمی در مساجد و محافل مردمی و همچنین برگزاری شش جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم از جمله اقدامات این واحد به منظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و درخواست‌ها و دریافت گزارش‌های شهروندان صورت گرفته است. 
 
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: دو دوره آموزشی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد و دوره تعارض منافع در بخش دولتی با هدف ارتقای دانش و مهارت در این خصوص با حضور جمعی از مدیران شرکت آبفای یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد