Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سیف‌آباد و تابکتل نیکشهر و مومان پایین کنارک به بهره‌بردای رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  آرشام هنرکار اظهار داشت: این طرح‌های ورزشی پیرو تفاهم‌نامه میان بنیاد مستضعفان و وزارت ورزش و جوانان به صورت مشارکی ساخته شده و هر سه مورد این پروژه‌ها مربوط به سهمیه سال ۹۶ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال گذشته نیز از مجموع ۱۲۶ مورد سهمیه در نظر گرفته شده برای ساخت زمین‌های ورزشی روستایی در سراسر کشور، ۱۵ سهمیه برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که بیشترین تعداد در میان استان‌های کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این بنیاد با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ۲۱ زمین چمن مصنوعی در این استان می‌سازد.

وی اظهار داشت: این اقدامات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در مناطق محروم انجام شده است.

هنرکار بیان کرد: به منظور افزایش زیرساخت‌های ورزشی نقاط محروم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سال ۹۶ میان وزیر ورزش و جوانان و ریاست بنیاد مستضعفان منعقد شد، بنیاد ۱۵۰ میلیون تومان هزینه بابت خرید چمن مصنوعی و وزارت ورزش و جوانان فراهم‌سازی و احداث زیرساخت زمین‌های ورزشی را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ تعداد ۶ مورد سهمیه و سال ۹۷ تعداد ۱۵ مورد سهمیه بابت ساخت زمین چمن ورزشی در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به محرومیت‌های استان و کمبود زیرساخت‌های ورزشی بنیاد نگاه مثبتی  به این منطقه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: در ۲ سال گذشته بیشترین تعداد زمین چمن در کشور برای این استان در نظر گرفته شده که امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب زمین سیستان و بلوچستان فوتبال وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ برای اراضی دولتی سیستان و بلوچستان
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم