Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@14:34:08 GMT

گنده‌گویی «اسرائیل کاتز» علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۷۵۶

گنده‌گویی «اسرائیل کاتز» علیه ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: اجازه دست یابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهیم و آماده به کار گیری گزینه نظامی در این زمینه هستیم. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یاوه گویی درباره ایران پرداخت.

وی در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اسرائیل گزینه حمله به ایران را بررسی می‌کند، ادعا کرد: بله این گزینه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به ایران اجازه تولید سلاح هسته‌ای یا دستیابی به آن را نخواهیم داد. اگر اقدام نظامی راه احتمالی توقف آن باشد ما در این راستا حرکت خواهیم کرد و آماده هستیم.

کاتز از اینکه کشور‌های اروپایی از خط مشی ترامپ در خروج از برجام حمایت نکردند، انتقاد کرد و مدعی شد: ایرانی‌ها خودشان را گول می‌زنند و فکر می‌کنند از جانب اروپا حمایت می‌شوند.

این در حالی است که وزیر خارجه صهیونیست‌ها در سخنانی در حاشیه نشست «گفتگو‌های مدیترانه ای» در رم ایتالیا مدعی شده بود: هم اکنون زمان آن فرا رسیده که کشور‌های غربی و عربی، ائتلاف با هدف بازدارندگی در برابر ایران تشکیل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خروج از برجام دست یابی ایران به سلاح هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران