Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@14:47:29 GMT

کشف250دستگاه گوشي همراه سرقتي دربابلسر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۸۸۴

کشف250دستگاه گوشي همراه سرقتي دربابلسر

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ازدستگیری سارق یک فروشگاه گوشی تلفن همراه وکشف 250 دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی به ارزش 5 میلیارد ریال خبرداد.    
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، سرهنگ حسین اسدی، درتشریح این خبر گقت :درپی سرقت ازیک فروشگاه تلفن همراه درشهرستان بابلسرموضوع دردستورکارماموران کلانتری12 این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی وبررسی های همه جانبه متهم راشناسایی کردند .
وی افزود:باهماهنگی مقام قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرودربازرسی ازمخفیگاه وی، 250 دستگاه گوشی تلفن همراه وتعدادقابل توجهی لوازم جانبی مسروقه مجموعا به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.  
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اظهار داشت: متهم پس ازسیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی وباقرار تامین متناسب روانه زندان شد.       
وی همچنین، اظهارداشت:همکاری وتعامل مردم باپلیس نقش موثری دربرقراری امنیت دارد، لذا به شهروندان توصیه می شود؛ ضمن رعایت هشدارهای انتظامی،درصورت وقوع یااطلاع ازمواردمشکوک بلافاصله مراتب رابه پلیس110 اطلاع دهند.

 

 

 

.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف 250دستگاه گوشی همراه سرقتی دربابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی

 سرهنگ فریدون قنبرزاده گفت: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.
وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: ۲ عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در استان است.
وی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی ۲ تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)
  • شدت بارش طوفانی که برق و تلفن ایذه را قطع کرد!
  • طوفان وحشتناک ایذه، شبکه‌های برق و تلفن همراه چند ساعت قطع شد + ویدئو