Web Analytics Made Easy - Statcounter

« ژان مارک ریورا » نماینده عمومی سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای اروپا به خبرگزاری فرانسه گفته، این اعتراض به افزایش برنامه‌ریزی شده دولت بر مالیات بر سوخت دیزلی، با هدف بستن ۱۵ نقطه در مسیرهای دارای ترافیک سنگین کالاهای خارجی باید تا پایان ظهر (به وقت محلی) پایان یابد.

این رسانه به نقل از ریورا نوشت: این انسداد که از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده، همچنان برقرار بوده و سبب ایجاد اختلال در برخی از محورها بویژه « ایل دو فرانس »، بزرگراه آ۷ در « رون آلپ » و بزرگراه آ ۷۵ در « آوریون » شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام مرکز عملیات بحران، کامیون‌ها سه خط از بزرگراه آ ۸ به سمت لیون در « اکس آن پروونس» را نیز مسدود کرده‌اند.

۱۰ روز پیش از این، کشاورزان فرانسوی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت با تراکتورهای خود بزرگراه‌های منتهی به پاریس را بستند و موجب ایجاد ۳۲۵ کیلومتر ترافیک پرحجم شدند.

اعتراض‌های مردمی نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت موسوم به جنبش جلیقه زردها که از ۲۶ آبان سال گذشته در سراسر فرانسه آغاز شده بود، یک سالگی خود را پشت سر گذاشته و پاریس و حومه آن از روز پنجشنبه شاهد اعتراش‌های گسترده نسبت به برنامه اصلاح نظام بازنشستگی در این کشور است.

اعتراض‌ها در فرانسه از ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۶ آبان ۹۷) در ابتدا در اعتراض به افزایش مالیات بر سوخت آغاز و به تدریج به سیاست‌های اقتصادی دولت کشیده شد.
2023

برچسب‌ها فرانسه نرخ سوخت مالیات تظاهرات اعتراضی امانوئل مکرون پاریس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه نرخ سوخت مالیات تظاهرات اعتراضی امانوئل مکرون پاریس فرانسه نرخ سوخت مالیات تظاهرات اعتراضی امانوئل مکرون پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد

خبرگزاری رویترز دقایقی پیش به نقل از یک منبع آگاه نوشت که پلیس فرانسه فردی را که تهدید به انفجار خود کرده بود، در کنسولگری ایران در پاریس دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خبرگزاری ارویترز نوشت: پلیس فرانسه پیشتر این مکان را محاصره کرده بود.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه در پلیس فرانسه نوشت که این فرد ساعت ۱۱ به وقت محلی وارد کنسولگری شده و شی‌ای را که به نظر نارنجک به نظر می‌آمد به همراه یک جلیقه انتحاری حمل می‌کرد.

تارنمای روزنامه فرانسوی لوپوئن نیز مدعی شده بود که سفارت ایران درخواست مداخله پلیس را داده و فعالیت خط ۶ متروی پاریس به دلایل امنیتی متوقف شده بود.

اطلاعات بیشتری در مورد این رخداد منتشر نشده است.

کد خبر 746012

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • افزایش رفاه اجتماعی با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه
  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است