Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران گفت: من از صمیم قلب از تصمیم آقای رئیسی و موافقت رهبر انقلاب برای آزادی دانشجویان که اتهامات امنیتی داشتند، نهایت تشکر را دارم‌.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمود نیلی‌احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در ویژه برنامه 16 آذر که با حضور آیت‌الله رئیسی در این دانشگاه برگزار شد، گفت: کشور در شرایط سختی قرار دارد و عبور از آن نیازمند به کارگیری همه توانایی های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:از بزرگترین ظرفیت دانشجو ها هستند. ما هزاران دانشجوی ارشد و دکترا داریم که پایان نامه دارند و یا موضوعاتش می‌توانند مسائل کشور را حل کنند.

نیلی تاکید کرد: ما دانشگاهیان معتقدیم بدون ارتباط موثر با دانشگاه نمی‌شود مسائل و مشکلات را حل کرد.

رئیس دانشگاه تهران گفت: من از صمیم قلب از تصمیم آقای رئیسی و موافقت رهبر انقلاب برای آزادی دانشجویان که اتهامات امنیتی داشتند نهایت تشکر را دارم‌.این فضای شنیدن نظریات مختلف باید در دانشگاه به وجود بیاید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشجویان رهبر انقلاب آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان مقابل دانشگاه تهران از اقدام سپاه حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از دانشجویان و مردم تهران بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) با حضور مقابل درِ اصلی دانشگاه تهران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، حمایت کردند.

کد خبر 6077167

دیگر خبرها

  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر
  • توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود
  • دانشجویان مقابل دانشگاه تهران از اقدام سپاه حمایت کردند