Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دانشجویان در کنار علم آموزی بایستی با بصیرت و دشمن شناسی تحولات منطقه و جریان‌های سیاسی را به خوبی رصد و تحلیل کرده و در جهت هدایت افکار عمومی و همچنین خنثی سازی عملیات روانی دشمن روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ امیر حاتمی در این مراسم با گرامیداشت روز ۱۶ آذر روز دانشجو و تجلیل از مقام شامخ شهدای دانشجو و سلام و درود به روان پاک شهداء، خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان اظهار داشت: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی و پیروزی های دوران دفاع مقدس مرهون پیروی از ولایت فقیه، نثار خون پاک شهیدان و جانفشانی رزمندگان و ملت همیشه در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

امیر حاتمی با بیان اینکه ما پیرو مکتب و آرمان والایی هستیم که به شهادت و ایثارگری مشهور و معروف است، گفت: مکتب سرخ و انسان ساز تشیع با خون شهیدان بسیاری و به خصوص  بزرگ مرد کربلا حضرت اباعبدالحسین(ع) و یاران با وفایش آبیاری شده است و همه آحاد جامعه باید با الگوی گیری از شهدا، مولفه های بصیریت و اقتدار را در جامعه تقویت کنند.

وی افزود: مردم ما با تأسی از سیره و مکتب نجات بخش عاشورای حسینی که ایستادگی در مقابل هر ظلم و ستمی را سرلوحه تفکر خود دارد و همچنین پیروی از این امام همام و داشتن چنین الگوی جاودانه ای همواره در تشخیص سره از ناسره موفق بوده و در هر آوردگاهی پیروز میدان بوده و خواهند بود.  

امیر حاتمی با بیان اینکه ملت ما به خوبی به عمق و کینه دشمن پی برده است، گفت: ادعای دشمنان در طرفداری ملت ایران یک دروغ بزرگ است و بیشترین و عمیق ترین دشمنی ها  را علیه ملت ایران اعمال می کنند.

 وی اظهار کرد: دشمن از یک طرف همه امکانات اقتصادی ما را محدود می کند و طرف دیگر می خواهد  به هر بهانه ای امنیت ما را بگیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یاد آورشد: اگر در جامعه ای فرهنگ شهادت زنده نگه داشته شود، آن جامعه به استقلال، عزت و سربلندی پایدارخواهد رسید و طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.  

امیر حاتمی بیان کرد: به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می کنیم متوجه می شویم خون شهیدان موجب نجات، عظمت و عزت کشور شده  و در دوره انقلاب اسلامی نیز اهمیت این بزرگداشت خون شهید به خوبی روشن شد.

وی با تشریح ادوار مختلف تاریخ ۴۰ ساله ایران اسلامی با اشاره به توطئه های نظام استکباری علیه کشورمان گفت: تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور در راه انقلاب اسلامی و همچنین هزاران شهید دوران دفاع مقدس نشان داد مردم بصیر و دشمن شناس و انقلابی ایران اسلامی در راه امنیت، عزت و استقلال کشورشان واهمه گذشتن از جان خود را ندارند.

وزیر دفاع با بیان اینکه کشتار و ترور جوانان و مردم بی دفاع در آغاز انقلاب نتوانست نظام اسلامی را در برابر دسیسه های قدرت های مزدور به سرکردگی امریکا متزلزل کند، گفت: دشمن با برنامه ریزی گسترده و ائتلاف جهانی جنگ تمام عیار ۸ ساله  را به ایران تحمیل کرد، اما در این عرصه  نیز با رهبری های پیامبرگونه امام خمینی(ره) موفق نشد و از ملت ایران شکست خورد.

امیر حاتمی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف گفت: دشمن پس از ناکامی در جنگ تحمیلی و به دنبال افزایش قدرت جمهوری اسلامی با ترور نخبگان علمی و دانشمندان میهن عزیزمان عناد و کینه خود را بار دیگر نشان داد و ثابت کرد که در تمامی زمینه های  علمی،  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درصدد توقف پیشرفت ایران اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تفاوت  شهید شهریاری با شهدای دیگر این است که شهدای دوران دفاع مقدس رودرو با دشمن مقابله کردند و شهدای هسته ای در جبهه ای شهید شدند که به ذهن متبادر نمی شود و شهید شهریاری دانشمند متعهد و متخلق به اخلاق بود که برای ارتقای کشورشهید شد.  
 
امیر حاتمی با گرامیداشت روز دانشجو و تبیین جایگاه این قشر شریف و ارزشمند در بالندگی و پیشرفت ایران اسلامی خاطرنشان ساخت:‌ دانشجویان در کنار علم آموزی بایستی با بصیرت، زمان شناسی، شناخت معیارها، تحولات منطقه و جریان های  سیاسی  در جهت هدایت افکار عمومی و همچنین خنثی سازی عملیات روانی دشمن روشنگری نمایند.

وی با بیان اینکه دانشجو مجاهد خط مقدم عرصه علم و دانش کشور است گفت: علم اندوزی در مکتب اسلام برای ساخت انسان کامل به تنهایی کافی نیست و دانشجویان در کنار کسب مهارت های فنی و تخصصی باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در مسیر پیشرفت خود تثبیت کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی شبستان یزد نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان دانشجو انتخابات روز دانشجو امیر حاتمی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب نشان از همدلی و همگرایی ملی دارد اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی عصر امروز در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی استان اظهار کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشت که ماحصل این همدلی جذب بالای اعتبارات پروژه‌های مختلف همچون راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و ... شد.

 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت این را دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال به عینه این موضوع مشاهده شد.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، تصریح کرد: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زند تا استان از حالت انسجام خارج شود.

وی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت‌ها و تهدیدهای استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. 

شریفی خاطرنشان کرد: اگر نقدی هم انجام می‌شود، باید برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه وارد کردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌ گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیری رو رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و افزود: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب دهند.

 معاون سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان یکی از وظایف فعالین اجتماعی را تمرکز بر مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن با نفوذ در اذهان جامعه با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال روایت معکوس واقعیت‌هاست؛ رسانه‌های دشمن با دستکاری اذهان جامعه با استفاده از فیک نیوزها، ربات‌ها و خبرگزاری‌های معاند به دنبال کار نفوذ در اذهان مردم هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واقع حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه برای هر کشوری دارای اهمیت است زیرا همانطور که در دنیای واقعی با جنگ روبرو می‌شویم در دنیای مجازی نیز با جنگ سایبری و روایت معکوس دشمن مواجه هستیم.

وی افزود: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب در جنوب استان مبین همدلی ملی است اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد