Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس ستاد انتخابات در خوزستان گفت: از فردا (۱۷ آذر) به مدت ۱۰ روز بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی استان خوزستان انجام می‌شود.

علی‌حسین حسین‌زاده امروز (۱۶ آذرماه) با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در اهواز، اظهارکرد: بر اساس اطلاعیه‌های قبلی ستاد انتخابات، آخرین زمان برای مشخص شدن هیات‌های اجریی در ۶۷ حوزه که ۱۴ حوزه آن، اصلی هستند، روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ حوزه اصلی نیز بررسی صلاحیت داوطلبان را بر عهده دارند و مابقی حوزه‌ها، کارهای دیگری را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز، ۱۶ آذرماه نیز روز پایانی ثبت‌نام داوطلبان برای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی است و از فردا (۱۷ آذر) نیز بررسی صلاحیت‌ها به مدت ۱۰ روز در هیات‌های اجرایی استان خوزستان انجام می‌شود و امیدوارم بر اساس قانون عمل شود و صلاحیت‌ها مورد تایید قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ساعت ۱۹ امروز (شنبه) نیز آخرین نتایج در خصوص تعداد داوطلبان خوزستانی شرکت‌کننده در دوره یازدهم انتخابات مجلس را اعلام خواهم کرد. امروز روز پایانی است و در زمان‌بندی انتخابات، تمدید نداریم. البته ممکن است ساعت آن تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که میزان استقبال در حوزه‌های انتخابیه خوزستان نسبت به دوره دهم به چه صورت است، عنوان کرد: تقریبا مانند دوره دهم است و از نظر آماری فرق معناداری وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیرماه باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا