Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسرت سینا سرلک پس از ده سال در تهران برگزار شد. موضوعی که این خواننده علتش را اعتماد نکردن به افراد مختلف برای برگزاری کنسرت و اجرا در شهر تهران بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کنسرت سینا سرلک با حضور جمع زیادی از طرفداران و مشتاقان وی، پنج شنبه شب 14 آذر، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته حائز اهمیت این کنسرت، اجرای سرلک پس از ده سال در تهران بود، موضوعی که این خواننده علتش را اعتماد نکردن به افراد مختلف برای برگزاری کنسرت و اجرا در شهر تهران بیان کرد. در ادامه گزارشی کوتاه از حضور خبرنگار خبرگزاری آنا در سانس اول این کنسرت آمده است.

مراسم با تاخیری حدود نیم ساعته آغاز شد که متاسفانه دیگر به امری عادی تبدیل شده است. سرآغاز برنامه ها ویدئو کلیپ هایی از کنسرت های سینا سرلک در شهرهای الیگودرز و اهواز پخش شد. پس از آن و در میان تشویق حاضران، گروه نوازندگان به همراهی سینا سرلک به روی صحنه آمده و بدون هیچ حرف پیش و پسی به اجرای قطعه جان منی پرداختند.

برابر اعلام موسسه فرهنگی هنری هفت باغ که مسئولیت اجرای این کنسرت را بر عهده داشت بنا بود در این برنامه قطعات «جان منی» ، «چشمهای آبی» ، «ماه خجالتی» ، «عشق» ، «چه کنم» ، «زیبای خواب آلوده» ، «رویا» ، «زیر سقف دودی» ، «این چه حالیست» ، «پیلوت» ، «بار الها» ، «کجایی نگارم» ، «کلاغ» ، «ایرانی تبار» و «بیگانه» در این کنسرت اجرا شوند که بنا بر کم بودن زمان و نزدیک شدن به آغاز سانس بعدی برخی از این قطعات بر روی صحنه اجرا نشد.

برابر اعلام موسسه هفت باغ اسامی گروه نوازدگان این کنسرت به شرح زیر بود؛ هومن آزما، حمید بهروزی نیا، محمدامین عطایی، شایان فرهادی، مهراد مقصودی، مهران عیسی نژاد، فرید الهی، سینا عبداللهی، ماکان یعقوبی، بهار فلسفی، صبا صفری و علی آقاجانی. اما نکته ای که به چشم می آمد این بود که روی صحنه هیچ بانویی در بین افراد گروه نوازندگان حضور نداشت و تمامی این افراد را مردان تشکیل می دادند.

کدام هنرمندان و ورزشکاران به کنسرت سرلک آمدند؟

سینا سرلک در بین قطعات با نام بردن از هنرمندان و ورزشکاران حاضر در سالن، از آنها قدردانی می کرد. از جمله این افراد می توان  به اسامی زیر اشاره کرد؛ علی فرهنگی، بازیگر سریال مانکن، پدرام کشتکار آهنگساز، حمیدرضا صمدی شاعر، سعید رضایی آهنگساز، محمد رضا تهرانی و لاله صدیق از قهرمانان اتومبیل رانی، یاسر امیری شاعر، حسین زاده مدیرکل نمایشگاه بین المللی، محمدرضا مصباح تهیه کننده سینما و آیدین خطایی از قوی ترین مردان ایران.

90 درصد موسیقی‌های فعلی ایران یکی از یکی بدتر است

سینا سرلک پس از اجرای یکی دو قطعه با اشاره به انتساب جدید الهیاری فومنی مدیرکل جدید موسیقی وزارت ارشاد از او به عنوان فردی که جلوی مافیا بازی در موسیقی را می گیرد یاد کرد.

سرلک با اشاره به اینکه مافیا موسیقی ایران و سلیقه مردم را عوض کرده است، گفت: نمی خواهم با گفتن یک سری حرفها موسیقی خودم را تایید کنم ولی 90 درصد موسیقی هایی که در ایران می شنویم یکی از یکی بدتر است و مناسب نیست.

صحبت های سرلک که با تشویق حضار همراه شد، باز هم ادامه پیدا کرد و وی گفت: فضای کار من دلالی نیست و فضای موسیقی است. رک می گویم چون ما لرها رک هستیم. که این صحبت ها هم باز با تشویق حضار همراه شد.

شوخی جالب سرلک با صحبت‌های رئیس جمهور

سینا سرلک در ادامه سانس اول کنسرت خود با بیان اینکه زندگی کردن با هنرمندان مشکل است چون همیشه یا در حال تمرین هستند یا سفرهای کاری، از همسر خود که در سالن حضار بود تشکر و قدردانی کرد و به نبودن دو دخترش در سالن اشاره کرد که بخاطر مشکلی نتوانستند در برنامه حاضر باشند.

در این زمان وی با کنایه گفت: من تا امروز بعد از ظهر نمی دانستم که کنسرت دارم و تازه ساعت 4 فهمیدم کنسرت من امشب است. این صحبت سرلک که به نوعی کنایه ای به اظهارات رئیس جمهور در خصوص بی اطلاعی از سهمیه بندی بنزین بود با خنده و البته تشویق متفاوت و بسیار حضار سالن همراه شد.

وضعیت  بد صدای سالن میلاد

با اینکه مطالب متعددی درباره نامناسب بودن سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای اجرای کنسرت پیش از این بیان شده، اما باز هم شاهد برگزاری اجرای بسیاری از هنرمندان در این مجموعه هستیم.

سالن میلاد برای برگزاری همایش ساخته شده و به لحاظ آکوستیک طوری نیست که بتوان صدای مطلوبی از یک کنسرت برای مخاطب داشته باشد. کما اینکه در زمان های زیادی از کنسرت سینا سرلک، صدای خواننده به زحمت شنیده می شد و در مقابل صدای برخی از سازها به صورت گوشخراش و بیش از حد بلند به گوش می رسید. امید که بیش از پیش به این مطلب توجه شود تا مردمی که در این وضعیت اقتصادی برای لذت بردن از موسیقی، بلیط کنسرت می خرند بتوانند بهترین کیفیت صدا را دریافت کنند.

در پایان بخشی از اجرای زنده قطعه «زیر سقف دودی» که بدون موسیقی توسط سینا سرلک اجرا شد، قابل مشاهده است. گفتنی است سرلک در خلال کنسرت خود اجازه هرگونه تصویربرداری و فیلمبرداری از این کنسرت را  داده بود.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینا سرلک کنسرت مافیای موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان حاضر شد و درباره دیدار این هفته اظهار داشت: امتیاز گرفتن در این بازی برای مردم خوزستان حساس و مهم است و امیدوار هستم با یک بازی شایسته، لایق و تماشاگرپسند که مردم خوزستان دوست دارند، در این بازی امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول نگه داریم. متاسفانه هر سه تیم خوزستانی وضعیت خوبی ندارند و اینجا هستیم که رفیق باشیم‌ و همبستگی پیدا کنیم. باز هم متاسفانه قرار است یک تیم از ما بیفتد و امیدوار هستم مردم خوزستان که همین فوتبال را دارند، خوشحال باشم و ما بتوانیم با فوتبال آنها را خوشحال کنیم.

وی افزود: باید کالبد شکافی و کارشناسی شود. باید بزرگ‌های فوتبال خوزستان صحبت کنند و راجع به موضوع به یک نظر متحدی برسند. متاسفانه من نمی‌توانم الان درباره آن صحبت کنم چون هم ما بازی داریم و هم دو تیم خوزستانی دیگر بازی دارند و شاید با این وضعیت به حاشیه برویم. در مجموع باید یک هم‌اندیشی شود و تفکرات خوبی که زیبنده فوتبال خوزستان است گرفته شود تا مردم خوشحال باشند.

عبدالله ویسی درباره استفاده از کلمه «فولاد مریض» توضیح داد: دو بار فولاد را به من دادند و هر دو بار فولاد بیمار بوده. فولادی که مردم به آن زندگی می‌کنند و حتی برای قهرمانی در آسیا هم می‌جنگیده اما متاسفانه یک بار فولاد را به من دادند که پنجره بسته بود و ۵ ۶ بازیکن جدا شدند. در هفته چهارم اتفاقات ناگواری افتاد که زیبنده من خوزستانی نبود. الان هم در شرایط تیم را به من دادن که برای نیفتادن می‌جنگد. من تمام وجودم را می‌گذارم و از مردم و مسئولان خواهش می‌کنم که نه تنها من فولادی، بلکه به استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم کمک کنند تا اتفاق ناگواری رقم نخورد. الان بحث باز کردن مسائل نیست و بحث این است که به هم کمک کنیم و اتحاد پیدا کنیم تا تیم های خوزستانی آسیب نبینند. من نمی‌توانم بیشتر از این صحبت بکنم و از شما، از مردم، از مسئولان، از اصحاب رسانه و از کل بازیکنان و مجموعه خواهش می‌کنم که کمک کنند تا آخر فصل اتفاق خوبی در تیم رقم بخورد.

او ادامه داد: من مربی وقتی تیمی را قبول می‌کنم گذشته را باید فراموش کنم. وقتی تیم را قبول می‌کنم نباید سرمربی قبلی را زیر سوال ببرم و او تیم را با تفکرات خودش می‌بندد و به هر حال درست نیست راجع به گذشته صحبت کنم. سال گذشته رفتم آبادان و ۸ امتیاز عقب بود اما راجع به سرمربی قبلی و قبل از آن هم حرف نزدم. الان زیبنده نیست و این باید کالبدشکافی شود. باید از نو شکافته شود چون زیبنده نیست که از چهار تیم مدعی سقوط سه تیم خوزستانی باشند.

سرمربی فولاد در واکنش به صحبت دیگر سرمربیان خوزستانی‌ها خاطرنشان کرد: وقتی مسئولیت قبول می‌کنم ۱۰۰ درصد اتفاقاتش با من است. وقتی راننده یک اتوبوس هستم، اتوبوس خراب باشد یا لاستیکش خراب باشد یا در گردانه یا سراشیبی باشد فرقی نمی‌کند چون من قبول کردم. یا قبول نمی‌کنم یا اگر قبول کردم تمام مسائل را باید به تن خود بزنم. با تمام وجود پایش ایستادم و هیچ مربی و مدیری مقصر آن نیست. الان اگر اتفاق ناگواری بیفتد، مقصر عبدالله ویسی است. خداگو با خداجو فرق دارد، حقیقت با هیاهو فرق دارد. اینکه مردم را گول بزنیم و عوام فریبی کنیم، نباید باشد. با تمام احترامی که برای همکارم قائل هستم، یا قبول نمی‌کنی یا اگر قبول کردید داستان درست نکنید. من وقتی به آبادان رفتم ۶ بازیکن جدا شد و هیچ بازیکنی هم اضافه نکردم اما هیچ حرفی هم نزدم. از هفته یازدهم فصل قبل مشخص بود من جدا می‌شوم و دو ماه وقت داشتند. سه هفته من وقت دادم و هفتاد روز برای تیم بستن وقت داشتند. مردم خوزستان ساده هستند اما احمق نه. یک تیم را قبول کردی بمان پایش اما اگر قبول نکردی داستان هم درست نکن.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • مافیای تهران می‌خواهد این ویدئو را نبینید!
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد