Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان _معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی گفت :با ساخت وسازهای غیر مجاز وتوسعه بی ضابطه قاطعانه برخورد شود.

به گزارش قدس آنلاین،مهدی عبوری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان اظهار کرد: از همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران نام برده می‌شود که این واژه‌ بسیار زیبا نشان از گذشته‌ای پرافتخار این دیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه در اسناد فرادستی استان همدان باید قطب گردشگری شود گفت: تحقق این موضوع تنها با اعلام یک تیتر و عنوان اتفاق نمی‌افتد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: نامگذاری همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران حکایت از آن دارد که این خطه ظرفیت بالایی دارد اما سوال اینجاست که چقدر کمک کرده‌ایم پویاسازی صورت گیرد تا از صنعت مهم گردشگری بهره ببریم. وی با بیان اینکه امروز دغدغه بسیار مهم موضوع اشتغال است و باید در حوزه گردشگری به اشتغال برسیم افزود: این مهم عملی نمی‌شود مگر در حوزه زیرساخت‌ها ادارات به وظایف خود عمل کنند. عبوری بیانکرد: در این راستا مسوولان باید چگونگی برنامه‌ریزی در حوزه خدمات زیربنایی را در همدان مورد توجه قرار دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راه و شهرسازی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه بابیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.وی یادآور شد: هرساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

کد خبر 846077 برچسب‌ها خبر مهم شهر شيراز حافظه

دیگر خبرها

  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • برخورد با مراکز غیر مجاز مداخله گر درمان در قزوین
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان
  • دستگیری ۲ حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر