Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@09:03:21 GMT

گزافه گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۱۲۱

گزافه گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

خبرگزاری مهر: به نقل از رای الیوم، اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یاوه گویی درباره ایران پرداخت.

وی در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اسرائیل گزینه حمله به ایران را بررسی می کند، ادعا کرد: بله این گزینه در دست بررسی است. ما به ایران اجازه تولید سلاح هسته ای یا دستیابی به آن را نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اقدام نظامی راه احتمالی توقف آن باشد ما در این راستا حرکت خواهیم کرد و آماده هستیم.

کاتز از اینکه کشورهای اروپایی از خط مشی ترامپ در خروج از برجام حمایت نکردند، انتقاد کرد و مدعی شد: ایرانی ها خودشان را گول می زنند و فکر می کنند از جانب اروپا حمایت می شوند.

این در حالی است که وزیر خارجه صهیونیستها در سخنانی در حاشیه نشست «گفتگوهای مدیترانه ای» در رم ایتالیا مدعی شده بود: هم اکنون زمان آن فرا رسیده که کشورهای غربی و عربی، ائتلاف با هدف بازدارندگی در برابر ایران تشکیل دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ایران سلاح هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم یاوه گویی‌های نتانیاهو علیه ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی ان ان، نتانیاهو در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرده، بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که ناقض قوانین بین‌الملل است مدعی شد: جامعه بین‌المللی در برابر تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، افزود: ایران به طور مستقیم و از طریق نیروهای نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تجاوزکارانه تمام‌عیار است که نه تنها (رژیم) اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می‌کند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد پیش تر در واکنش به عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، اعلام کرده بود: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

دیگر خبرها

  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد | به ۳۲ کشور پیام دادم و ...
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • تداوم یاوه گویی‌های نتانیاهو علیه ایران
  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل: تنبیه اسرائیل تنها گزینه بود
  • رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با دبیر کل سازمان ملل