Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@01:06:53 GMT

رسن: به صدر برمی‌گردیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۱۶۸

رسن: به صدر برمی‌گردیم

ایران اکونومیست- هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه سال قهرمان قاطع لیگ ایران بودیم و امسال هم به طور حتم به صدر باز می‌گردیم.

بشار رسن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم و در نهایت هم با پیروزی قاطع اصفهان را ترک کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه پرسپولیس پس از ۹ سال توانست در اصفهان ذوب‌آهن را شکست دهد، افزود: ذوب‌آهن همیشه از تیم‌های خوب لیگ ایران بوده و در بازی برابر ما هم این تیم عملکرد خوبی داشت اما ما توانستیم با اجرای برنامه‌های کادر فنی در زمین کنترل بازی را در دست بگیریم و در نهایت هم این پیروزی را بدست آوریم.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم روند خوبی را در پیش گرفته اضافه کرد: شرایط تیم خوب است و امیدوارم با حفظ این روند دوباره بتوانیم به صدر جدول برسیم. چرا که با توجه به شرایط کنونی، جایگاه تیم‌ها به طور حتم دچار تغییر خواهد شد.

رسن در دیدار با ذوب‌آهن یکی از بهترین‌های پرسولیس بود و در این خصوص خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که هر چه در توان دارم را برای تیم بگذارم. مهم‌ترین موضوع موفقیت پرسپولیس است. من هم خوشحالم که توانستم بار دیگر برای این تیم به میدان بروم و مفید باشم. امیدوارم (گابریل) کالدرون هم از عملکرد من راضی باشد و از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد تا در ترکیب اصلی به میدان بروم.

وی در مورد اینکه استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و آیا پرسپولیس می‌تواند دوباره جای استقلال را در صدر جدول از این تیم بگیرد، اضافه کرد: همانطور که گفتم جایگاه تیم‌ها هنوز در جدول ثبات ندارد. یک تیم ۲ بازی عقب افتاده نسبت به تیم دیگر دارد و از حالا نمی‌توان گفت که تیمی که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد، در این جایگاه خواهد ماند. ما سه سال صدرنشین و قهرمان مطلق لیگ بودیم و امسال هم بالاترین شانس را برای قهرمانی داریم.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد اینکه سبک بازی پرسپولیس با تمجید کارشناسان همراه بود، خاطرنشان کرد: خوشحالیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم. البته از ابتدای لیگ هم بد نبودیم و در همه مسابقات تیم برتر میدان بودیم. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم و به جایگاه واقعی‌مان بازگردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان خارجی تیم هنوز با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: این مشکلات وجود دارد اما می‌دانیم که مدیران باشگاه تمام تلاششان را می‌کنند تا مشکلات را حل کنند. این مشکلات درون خانواده در حال حل شدن است. دوست ندارم خارج از این فضا به آن پرداخته شود.

رسن در مورد دیدار هفته آینده سرخپوشان برابر گل‌گهر سیرجان نیز افزود: هیچ حریف آسانی در لیگ حضور ندارد و هدف ما هم در هیچ مسابقه‌ای فرق ندارد. برای برد به میدان خواهیم رفت. جایگاه گل‌گهر نمی‌تواند نشانگر این باشد که با تیم ضعیفی بازی داریم و به اهمیت این بازی واقف هستیم. نیم فصل اول رو به اتمام است و می‌خواهیم با بهترین نتایج این چند دیدار باقی مانده را پشت سر بگذاریم.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

کد خبر 846745 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...