Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرآنلاین: حسن کامران و همسرش نیره اخوان در کنار حیدرعلی عابدی و ناهید تاج الدین نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

همچنین قاسم میرزایی نکو نماینده فعلی دماوند در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نقیب زاده عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافت. همچنین محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه کبودرآهنگ ثبت نام کرد.

قدرت‌الله علیخانی نماینده اصلاح‌طلب مردم قزوین در دوره‌های ششم، هفتم و هشتم مجلس، موسی قربانی نماینده قائنات در مجلس پنجم، ششم، هفتم، هشتم هم کاندیدا کردند.

حجت‌الاسلام مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

سمیع‌الله حسینی مکارم، که مدتی به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده بود، برای ثبت‌نام حوزه انتخابیه کاشان به ستاد انتخابات کشور آمد.

محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران و علی صوفی فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام از حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرد.

افشانی بعد از ثبت نام در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضور چهره های مطرح اصلاح طلب در انتخابات تأکید کرد: چند ساعت به پایان ثبت نام مانده و احتمال می دهم که چهره‌های شاخص اصلاح طلب هم در راه باشند.

سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و حسین راغفر کارشناس مسائل اقتصادی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شدند.

حضرتی: هزینه‌ انتخاباتی‌ام را به صورت شفاف اعلام می‌کنم/ پیداکردن سرلیست کار سختی نیست
عضو فراکسیون امید مجلس پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است هزینه انتخاباتی خود را اعلام کند یا خیر؟ گفت: هزینه انتخاباتی‌ام را به صورت شفاف و ریز اعلام خواهم کرد.

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، عصر امروز پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید مردم بار دیگر به شما رای خواهند داد یا خیر مردم هر تصمیم بگیرند روی سر ما جا دارند و مردم به هر کسی که تشخیص دهند که باید رای دهند همان مبارک است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه انتخابات خود را حاضر است اعلام کند یا خیر، گفت: هزینه انتخاباتی‌ام را به صورت شفاف و ریز اعلام خواهم کرد.

عضو فراکسیون امید درباره سرلیستِ اصلاح طلبان در تهران در نبود عارف تصریح کرد: ثبت‌نام و سایر مراحل انتخابات باید انجام شود و سرلیست پیدا کردن کار سختی نیست.

حضرتی درباره اینکه رئیس دولت اصلاحات از برخی چهر‌ه‌های اصلاح‌طلب برای شرکت در انتخابات دعوت کرده است، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم در شرایط فعلی کشور هم آقای خاتمی و هم شخصیت‌های دلسوز که به آینده کشور فکر می‌کنند باید برای حضور افرادی که دانش لازم را دارند و صالح و علاقه‌مند هستند فراخوان داده و مردم عزیزمان نیز برای رای‌ دادن پاس صندوق‌ها حضور پیدا کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا مردم از عملکرد اصلاح‌طلبان راضی بودند یا نه، گفت:‌ استدلال مردم را باید پای صندوق‌ها دید و به هر لیستی رای دهند رضایت‌مندی خود را ابراز کرده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مجلس انتخابات کاندیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند