Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:34:01 GMT

رقیب فیروزه نیشابور به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۲۵۴

رقیب فیروزه نیشابور به بازار آمد

محب علی ترکاشوند معاونت امور معدنی صنایع معدنی سازمان صمت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: فیروزه چینی با قیمتی پایین تر از فیروزه نیشابور در بازار عرضه می شود که فقط با دستگاه های ایکس.آر.دی قابل تشخیص است.

او تصریح کرد: فیروزه چینی با تزریق رنگ سیلوس یا عقیق است به این صورت که از ترکیب سیلوس و رنگ و چسب های مخصوص به دست می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور معدنی صنایع معدنی سازمان صمت گفت: سختی فیروزه قلابی  عددشش و سختی فیروزه اصل عدد پنج است.

ترکاشوند افزود: فیروزه نیشابور جزء بهترین و بزرگترین معدن شرق کشور و مرغوبترین سنگ در دنیاست.

او تصریح کرد: فیروزه به رنگ های آبی، سبز و سفید و ترکیبی از این سه رنگ هم یافت می شود.

معاون امور معدنی صنایع معدنی سازمان صمت گفت: مردم در صورت مشارکت فیروزه های چینی که با قیمت بالا و جایگزین اصل به فروش می روند می توانند با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند و گزارشات خود را اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام//ف.غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت صنایع معدنی معدن صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل صنعت، معدن تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در فاز نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان غربی نیز مشاهده کنند، ولی شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکان پذیر خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟