Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی مصطفی پور وکیل عبدالرضا داوری در گفت: بر اساس ارزیابیهای اخیر،  اتهام موکلم که ارتباط با شبکه آمدنیوز مطرح شده بوده درست نیست.

وی ادامه داد: موضوع مطروحه در حد ادعا بیان شده و مدارک ادعایی به دادگاه تقدیم نشده و در نتیجه موضوع ارتباط موکلم با شبکه آمدنیوز به اعتقاد ما کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری گفت: موضوع اتهام موکلم در بحث «توهین و نشر اکاذیب» مطرح شده است.

رد ادعای شرکت کردن داوری در انتخابات

همچنین در مورد شرکت «داوری» در انتخابات مجلس و اینکه گفته شده وی برای ثبت نام اقدام کرده؛ وکلای وی (مهدی مصطفی پور و مهران عبدالله پور) به فارس تأکید کردند: ثبت نامی رخ نداده و از این موضوع بی اطلاعند.

مصطفی پور افزود: موکلم در بازداشت است، اما می تواند برای ثبت نام اقدام کند. هنوز اقدامی انجام نشده، ولی تا قطعی شدن محکومیت، موکلم می تواند در این انتخابات شرکت کند.

خبرسازی عجیب احمدی‌نژادی‌ها | ثبت‌نام متهم پرونده آمدنیوز در انتخابات مجلس کد خبر 468374 برچسب‌ها انتخابات آمدنیوز مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمدنیوز مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟

ضرورت انتخاب بهترین وکیل در تهران بسیار بالاست. و این انتخاب می تواند به خاطر موفقیت در پرونده به دلیل تخصص و مهارت وکیل، انجام مذاکره موفق بین دو طرف دعوا و همچنین فن بیان قوی و ارائه راهکار، داشتن وجدان کاری و تعهد به وظایف و... باشد.

ضرورت داشتن وکیل متخصص در دعاوی حقوقی

بعضی از افراد به دلیل هزینه دستمزد وکیل، تمایلی به گرفتن وکیل ندارند. در ادامه به مهمترین دلایل گرفتن وکیل می‌پردازیم:

استفاده از تخصص و تجربه حقوقی: وکیل حقوقی دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه قوانین و مقررات حقوقی است. در واقع، وکلای حقوقی با جزئیات و پیچیدگی‌های مسائل حقوقی به خوبی آشنا هستند و می‌توانند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند تا بهترین راه برای حل مسائل حقوقی خود را انتخاب کنید.

حضور در دادگاه به جای شما: وکیل حقوقی می‌تواند به عنوان نماینده شما در دادگاه حاضر شده و دفاع از حقوق شما را به عهده بگیرد. همچنین، او می‌تواند به شما کمک کند تا در دادگاه بهترین دفاع را ارائه دهید و دادگاه را به نفع خود تمام کنید.

نوشتن و تنظیم اسناد حقوقی مانند دفاعیه: شما در پرونده‌های حقوقی، نیاز به نوشتن اسناد حقوقی مانند قراردادها و دفاعیه‌ها دارید. وکیل می‌تواند به شما در نگارش این اسناد کمک کرده یا خودش قرارداد و دفاعیه را تنظیم کند. این کار خطاها و اشتباهات حقوقی را به حداقل می‌رساند.

انجام مشاوره حقوقی: وکلای حقوقی می‌توانند به شما مشاوره حقوقی ارائه دهند و شما را در مورد حقوق قانونی آگاه کنند؛ همچنین به شما کمک می‌کنند تا از بهترین و سریع‌ترین راه ممکن به حقوق قانونی خود برسید.

پیشگیری از مشکلات بزرگتر: وکلای حقوقی می‌توانند به شما در پیشگیری از مشکلات بزرگتر در آینده کمک کنند. در واقع، آنها با معرفی نکات و استراتژی‌هایی قانونی به شما، این کار را انجام می‌دهند.

وکیل حقوقی در قبال پرونده و موکل خود چه تعهداتی دارد؟

اگر یک وکیل به تعهدات خود نسبت به موکل عمل نکند، موکل در آینده با مشکلات زیادی در رابطه با پرونده حقوقی خود مواجه می‌شود. در ادامه به بررسی تعهدات وکیل از نظر قانونی می‌پردازیم:

تعهدات وکیل به انجام موضوع وکالت: تعهدات وکیل به انجام موضوع وکالت، یکی از جنبه‌های حیاتی وکالت است. وقتی که شما به یک وکیل مراجعه می‌کنید و او را به عنوان وکیل خود انتخاب می‌کنید، وکیل ملزم به انجام موضوع وکالت شما براساس قوانین کشور می‌شود. درواقع، این تعهدات به شما اطمینان می‌دهد که وکیل شما به دقت و با تمام توانش به انجام وظایف وکالت مختص به شما می‌پردازد. تعهدات به انجام موضوع وکالت شامل موارد زیر می‌شود:

پایبندی به وظایف حرفه‌ای: وکیل حقوقی متعهد است که به تعهدات حرفه‌ای و اخلاقی مربوط به وکالت عمل کرده و موردی را که ممکن است به ضرر موکل تمام شود اجرا نکند.

انجام تحقیقات و بررسی‌ها: وکیل وظیفه دارد تا تمام تحقیقات و بررسی‌های مورد نیاز را در جهت حفظ منافع موکل خود انجام دهد. این کارها شامل تجزیه و تحلیل دقیق موارد حقوقی، استفاده از دلایل و شواهد مناسب و تدوین استراتژی‌های حقوقی به نفع موکل می‌شوند.

اطلاع‌رسانی و مشورت: وکیل مسئول است که موکل را در جریان تمام مراحل پرونده قرار دهد و پس از شنیدن حرف‌های او، نظرات موکل را در مورد تصمیمات گرفته شده بپرسد.

تعهدات وکیل به حفظ اسرار زندگی موکل: یکی از اصول اساسی در حرفه وکالت، حفظ اسرار موکل توسط وکیل حقوقی است. ماده 30 قانون وکالت وظیفه وکیل را به شرح زیر تعریف می‌کند: «وکیل باید در خصوص اسراری که به عنوان نتیجه وکالت از سوی موکل آگاه شده است و همچنین اطلاعات مربوط به شخصیت، شرافت و اعتبار موکل را محفوظ نگه دارد.» در صورتی که وکیل این تعهد به حفظ اسرار را نقض و اطلاعات محرمانه موکل را فاش کند، قانون برای تادیب وکیل، مجازات کیفری در نظر گرفته‌ است.

تعهد وکیل برمبنای رعایت مصلحت موکل: با توجه به قوانین کشور ایران، وکیل وظیفه دارد در دوران وکالت خود به مصلحت موکل توجه و کاری خلاف آن نکند. براساس ماده 41 قانون وکالت، اگر خیانت وکیل به موکل خود ثابت و در اثر آن حقی از موکل ضایع شود، وکیل برای همیشه از شغل وکالت محروم می‌شود. علاوه بر این، موکل قادر به مطالبه خسارت خود از وکیل است.

تعهد وکیل حقوقی مبنی بر بازگرداندن اموال، اسناد و حساب مربوط به موکل: در طول دوره وکالت، ممکن است وکیل دسترسی به اسناد، اموال و حساب‌های مالی موکل خود پیدا کند. این اسناد و اموال به صورت امانت در اختیار وکیل قرار می‌گیرند؛ بنابراین، وکیل موظف است که در پایان وکالت یا در صورت انحلال قرارداد وکالت، تمامی اموال و اسناد موکل را به او بازگرداند. عدم انجام این تعهد و بازگرداندن اموال و اسناد به موکل به موقع، می‌تواند جرم خیانت در امانت تلقی و قابل پیگیری کیفری از سوی موکل است.

وکیل سید احمد نبوی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه متولد 1370 است. وکیل نبوی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه بین المللی امام خمینی ره بوده و دوره های تخصصی حقوقی در زمینه قراردادی و حقوق مالیاتی را در موسسات معتبر از جمله MPT ACADEMY سپری کرده و سابقه وکالت در دعاوی مختلف از جمله دعاوی کیفری، مالیاتی، قراردادی و ملکی را در کارنامه کاری خود دارد.

شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با ثبت درخواست مشاوره حقوقی از مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید تا وکیل نبوی شما را در حل مشکلتان راهنمایی کند. جهت هماهنگی و دریافت وقت مشاوره با شماره 09216982591 تماس حاصل کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897875

دیگر خبرها

  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • لیست دادگاه های تبریز
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور