Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مدنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ کشوری «ژیمناستیک برای همه» با حضور یک هزار و ۷۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۱ تیم از سراسر کشور به مدت ۲ روز به میزبانی شهر رامسر در استان مازندران برگزار شد.

وی بیان کرد: خانه ژیمناستیک ارومیه، «دوزلی قزلار» ارومیه و ستارگان نقده سه تیم شرکت کننده از آذربایجان‌غربی در این مسابقات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فهیمه سیدحبشی داور ارومیه‌ای نیز برای امر قضاوت در این دوره از رقابت‌ها حضور داشت.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات «ژیمناستیک برای همه» به صورت جشنواره برگزار می شود و ترکیبی از رشته های ایروبیک، آکروژیم و ژیمناستیک هنری است که نیاز به هماهنگی و انسجام بسیار زیادی دارد.

خرداد امسال نیز سومین مرحله اردوی تیم ملی «ژیمناستیک برای همه» در بخش پسران به میزبانی ارومیه در حالی به میزبانی ارومیه برگزار شد که هشت ورزشکار و یک مربی بومی در ترکیب آن حضور داشتند.

بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۷ فدراسیون ژیمناستیک از هیات های استانی، هیات آذربایجان‌غربی با کسب یکهزار و ۲۵ امتیاز و رتبه «خیلی خوب» در جمع هیات‌های درجه یک کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ورزش بانوان ارومیه فدراسیون ژیمناستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ورزش بانوان ارومیه فدراسیون ژیمناستیک آذربایجان غربی ورزش بانوان ارومیه فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس