Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:37:49 GMT

تجمع پراکنده عده‌ای در چند دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۴۰۸

تجمع پراکنده عده‌ای در چند دانشگاه تهران

همزمان با ۱۶ آذر که نماد امریکاستیزی دانشجویان است، جمعی از تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان انقلابی با شعار «دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان» با برگزاری برنامه‌های مختلفی روز دانشجو را گرامی داشتند.

در این میان تعدای از دانشجویان در دانشگاه‌های تهران، علامه و امیرکبیر هم با برگزاری تجمعات پراکنده و سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه سعی کردند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجویان که از شب گذشته اقدام به انتشار فراخوان برای برگزاری تجمع کرده بودند، امروز با سردادن شعار‌هایی همچون «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد»، «ایران لبنان فرانسه، سرکوب و غارت بسه» و «فقر کشتار گرانی، مردم شدند قربانی» در محوطه دانشگاه به حرکت درآمدند.

تجمع کنندگان پلاکارد‌هایی در دست داشتند که روی آن شعار‌هایی همچون «طعم شیرین عدالت؛ یک قرن حبس برای دانشجویان»، «بیکاری، بیکاری؛ حجاب زن اجباری» و... نوشته شده بود.

این افراد که صورت‌های خود را پوشیده بودند سعی داشتند با حرکت در محوطه دانشگاه، دانشجویان را با خود همراه کنند، ولی دانشجویان در گوشه و کنار این تجمع نظاره‌گر رفتار‌های تجمع کنندگان بودند.

براساس این گزارش، حجت الاسلام رئیسی رئیس دستگاه قضا قرار است امروز در دانشگاه تهران و در جمع دانشجویان سخنرانی کرده و پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد، بر همین اساس برخی از دانشجویان موسوم به چپ با سر دادن شعار «قضائیه، جلادان، مقدمتان گل‌باران» سعی کردند مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران را برهم بزنند.

علیرغم برخی تلاش‌ها برای برهم زدن مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران و سخنرانی حجت الاسلام رئیسی، سالن محل برگزاری این مراسم مملو از دانشجویان شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روز دانشجو 16 آذر رئیسی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، این مراسم معنوی از ساعت ۲۲ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل (شب بیست‌وسوم) ادامه پیدا می‌کند.

مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه تهران با نوای حاج مرتضی طاهری و کربلایی حامد فراهانی از ساعت ۰۰:۲۰ بامداد و مراسم قرآن به سر از ساعت ۱ بامداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی (شب نوزدهم و بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (شب بیست‌وسوم) برگزار می‌شود.

حضور در مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برای عموم آزاد است.

کد خبر 6064167

دیگر خبرها

  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع دانشجویان مازندرانی در حمایت از مردم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه + فیلم