Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:56:08 GMT

نوروزی: مجبور شدم از پرسپولیس شکایت کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۴۳۴

نوروزی: مجبور شدم از پرسپولیس شکایت کنم

رضا نوروزی می‌گوید قصد شکایت از پرسپولیس را نداشت اما برخلاف میل باطنی مجبور به این کار شد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا نوروزی یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر خلیج فارس است. او عمده شهرت خود را در تیم فولاد به دست آورد اما همیشه خود را به عنوان یک پرسپولیسی مطرح کرد و در نهایت لیگ چهاردهم به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه نوروزی به دلیل مصدومیت نتوانست خیلی موثر باشد و عمر فوتبالش در پرسپولیس پس از یک فصل به پایان رسید. اما با گذشت پنج سال از جدایی و حضور مدیران متعدد، هنوز مطالبات او پرداخت نشده است.

 

نوروزی در گفتگو با خبرنگار ما از تلاش خود برای دریافت این مطالبات گفته است. او صحبت هایش را اینطور آغاز می‌کند: وقتی در پایان لیگ چهاردهم از پرسپولیس کنار گذاشته شدم، گفتند باشگاه مشکل دارد و من هم پذیرفتم و پیگیری نکردم اما الان پنج سال از آن زمان می‌گذرد و هیچ اتفاقی رخ نداده است. بارها تلاش کردم با مدیران قبلی و فعلی دیدار کنم اما این اتفاق رخ نداد و کسی به مشکل من رسیدگی نکرد.

 

او اضافه کرد: به همین خاطر مجبور شدم این بار دیگر از پرسپولیس شکایت کنم. شکایت خود را به AFC ارسال کردم چون هیچ کس از باشگاه پرسپولیس به من کمک نکرد. به هیچ عنوان دوست ندارم باشگاه پرسپولیس دچار مشکل شود یا هوادارانش ناراحت شوند و امیدوارم هرچه زودتر مشکل من نیز حل شود. امیدوارم هواداران من را درک کنند.

 

مهاجم سابق پرسپولیس همین اظهار داشت: طلب من کلا ۱۰۰ میلیون تومان است که ارزش آن نسبت به پنج شش سال پیش خیلی پایین آمده و همه این را می‌دانند. ما فوتبالمان تمام شده و حالا امرار معاش ما از طریق همین مطالبات است، امیدوارم هرچه زودتر باشگاه پرسپولیس به مشکل من رسیدگی کند. یک بار دیگر هم می‌گویم که من هوادار پرسپولیس هستم و دوست ندارم این تیم دچار مشکل شود.

رضا نوروزی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا نوروزی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!