Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان،مردم مهمترین پشتوانه نیروهای مسلح و قوای نظامی و انتظامی به شمار می روند و بصیرت از نیازهای اصلی کسب قدرت در آنان است .

به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درشهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع روسای کلانتری ها و پاسگاه ها، معاونیم و مدیران انتظامی و ستادی شهرستان های تابعه، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، با قدردانی از نیروی انتظامی در حوزه حفظ امنیت، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با حوادث اخیر و مقابله متین و هوشمندانه با عوامل مزدور استکبار جهانی، آشبوبگران، فتنه انگیزان و فتنه جویان عملکرد قابل قبول و نمره قبولی را کسب کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با قدردانی صمیمانه از مجموعه فرماندهی انتظامی استان و نیروی انتظامی، تصریح کرد: افتخار ما خانواده های معظم شهدا و جوانانی هستند که برای حفظ و حراست از امنیت جمهوری اسلامی مقتدرانه همیشه در صحنه اند .

آیت الله لائینی، خاطرنشان کرد: از مهمترین خصوصیات و ویژگی های نیروهای مسلح و قوای نظامی و انتظامی در جمهوری اسلامی شجاعت و شهامت آنان است و اگر نیروی مسلح شجاعت و صلابت لازم را نداشته باشد در کار خود توفیقی نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به این که شجاعت نیازمند قدرت است، اظهار داشت: اقتدار بدون تکیه به قدرت امکان پذیر نیست و اگر می خواهیم شجاعت و صلابت در نیروی مسلح و قوای انتظامی ما حفظ شود باید عناصر قدرت نیز برای آنان فراهم شود .

محمدی لائینی، ایمان، بصیرت، باورپذیری، راضی نگه داشتن مردم، یاد شهدا و ولایت پذیری را از مولفه های انسان با بصیرت و نیازهای اصلی کسب قدرت در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برشمرد و گفت:ایمان اراده انسان را قوی تر و مصمم تر می کند و هرچه انسان ایمانش به خدای متعال قوی تر باشد مسلما در برابر دشمنان خدا با صلابت و قدرت بیشتری ظاهر خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با اشاره به این که بصیرت به انسان قدرت روحی می دهد، بیان داشت: قطعا انسانی که بصیرت نداشته باشد و نتواند شرایط را به درستی درک کند نمی تواند تحلیل درستی از وقایع داشته باشد و همواره در کار خود تردید دارد .

وی در ادامه، اظهار داشت: در دنیایی که سردمداران برخی از جوامع سعی می کنند قوای مسلح خود را همانند آدمی ماشینی همواره چشم و گوش بسته نگه دارند، نظام جمهوری اسلامی نیروهای مسلح خود را افرادی با بصیرت، آگاهی و قدرت تحلیل بالا و درست می خواهد .

آیت الله محمدی باور پذیری و باور به کار و شغل خود را از دیگر مولفه های کسب قدرت برشمرد و اذعان داشت: باور انسان به این که کارش و شغلش پاک، لازم و ضروری است و افتخار کند که سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همواره مبارزه با استکبار جهانی را در نظر داشته باشد، هرگز تردیدی در کار خود نخواهد داشت .

امام جمعه مرکز استان مازندران، همچنین اظهار داشت: با شناخت دو قله رفیع ولایت و رهبری در مقابل سیاستمداران فرومایه استکبار جهانی می توان به قدرت تحلیل و حقانیت نعمت ولایت و رهبری در جامعه اسلامی پی برد .

محمدی لائینی در ادامه با بیان این که راضی نگه داشتن مردم بالاترین پشتوانه و از مهمترین فاکتورهای قدرت نیروهای مسلح به شمار می رود، گفت: همانقدر که ناراضی نکه داشتن مردم برای فروپاشی نظام برای استکبار جهانی مهم و ضروری است، راضی نگه داشتن مردم برای ما مهمتر است .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در ادامه تصریح کرد: یاد شهدا، عمل به سیره و وصیت نامه شهدا و توجه به ایمان قوی، تقید به نماز اول وقت و مردم داری آنان در مقابل کشته شدگان دشمن با خصوصیات اخلاقیشان موجب تقویت روحیه و کسب قدرت در انسان می شورد .

محمدی لائینی ولایت پذیری را پشتوانه و قدرت عظیم الهی برای نیروهای مسلح برشمرد و گفت: باید حامی، تابع و مطیع ولایت باشیم زیرا ولایت مهمترین پشتوانه برای کسب قوت قلب، شجاعت و صلابت انسان است .

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: اگر می خواهیم نیروی انتظامی ما قوی، باشجاعت و شهامت باشد باید فاکتورهای شجاعت و قدرت را در آن تقویت کنیم .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بصیرت از نیازهای اصلی کسب قدرت نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار رفیعی کیا در نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضا خدمت شایسته به مردم و تأمین آرامش عمومی جامعه را آرمان مقدس و مشترک پلیس و دستگاه قضایی خواند.

او با اشاره به امنیت مطلوب استان مرکزی در سایه هم افزایی دستگاه قضا و پلیس گفت: این مهم با تعامل خوب و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری پلیس و دستگاه قضا تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مشارکت عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی ادامه داد: افزایش احساس امنیت اجتماعی چشم انداز اجرایی پلیس در اجرای طرح‌های انتظام بخش در استان مرکزی خواهد بود و نوع مشارکت همراهی دستگاه قضایی در تحقق این نگاه بسیار مهم و اثربخش است.

او با تاکید بر تقویت هوشمندسازی در زیرساخت‌های امنیتی و ترافیکی استان گفت: این مهم در سایه تعاملات دو دستگاه قضایی و پلیس محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان برخورد قاطع با سارقان مسلح و جرائم خشن را حاکی از عزم و اراده راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم و دفاع از جامعه دانست و گفت: وجود ۲۴ شهید از ابتدای سال جاری تاکنون بیانگر این مهم است.

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است
  • رئیسی: وعده صادق ثابت کرد قدرت اسرائیل تارعنکبوتی است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها