Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری گلستان گفت: سومین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به پرونده گندم های مفقودی استان فردا یکشنبه ۱۷ آذر برگزار می شود.

هادی هاشمیان با اشاره به این که ۲ نفر از سه متهم این پرونده فراری هستند افزود: در دومین جلسه دادگاه، وکیل متهمان اعلام کرد یکی از متهمان در زندان مشهد در پرونده دیگری زندانی است که با نیابت قضایی از استان خراسان رضوی خواسته شد این متهم برای شرکت در جلسه دادگاه به گرگان منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان گلستان ادامه داد: امیدواریم با حضور دومین متهم در دادگاه، ابعاد بیشتری از این پرونده کشف و به اطلاع مردم رسانده شود.

**

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بندرگز از صدور ۱۱ موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۳۳۱ میلیارد ریال در ۸ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۲۹ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

**

رییس هیات بازرسی انتخابات گلستان گفت: تبلیغات مجلس چارچوب و زمان خاص خود را دارد در صورتی که اطلاعاتی از نقض قوانین و مقررات به دستمان برسد با متخلف برخورد خواهد شد.

**

فرماندار آق قلا از تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای تعویض تیرهای فرسوده برق خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده،۲۰ میلیارد از محل اعتبارات ملی برای این پروژه تخصیص داده شد که با استفاده از آن ۵۰۸ اصله تیر فشار متوسط و ۱۱۱ تیر فشار ضعیف فرسوده در شهرستان تعویض خواهد شد.

**

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ از رشد ۱۵۸ درصدی صادرات طی هشت ماهه امسال از حوزه ریلی گلستان خبر داد.

مهدی عبدالکریم ‌زاده با بیان این که کالاهای صادراتی به طور عمده سیمان، کلینکر، خرما، قیر و پلاستیک است افزود: این کالاها به کشورهای ترکمنستان، قزاقستان و ازبکستان صادر شد.

**

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: درآبان ماه امسال سه هزار و ۹۶۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی استان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدت و تجارت گلستان انجام شد.

**

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: از ابتدای مهر تا ۳۰ آبان امسال در گلستان بر مبنای ایستگاه های شرکت آب منطقه ای، مقدار متوسط بارندگی تجمعی ۸۹ میلی متر بود که نسبت به آمار بلندمدت ۹ درصد افزایش یافت.

علی نظری افزود: در حوضه گرگانرود هفت درصد افزایش نسبت به بلند مدت، اترک ۳۳ درصد کاهش نسبت به بلند مدت، قره سو ۵۵ درصد افزایش نسبت به بلند مدت، نکارود علیا ۵۴ درصد افزایش نسبت به بلند مدت و خلیج گرگان ۱۱۷ درصد افزایش نسبت به بلند مدت را نشان می دهد.

**

شهرستان آزادشهر به مدت ۲ روز میزبان آثار سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) است.

این جشنواره به همت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی برگزار شده و در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر برخی از فیلم های آن در سینمای بهمن آزادشهر اکران خواهند شد.

**

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول از انجام بیش از ۵ هزار آزمایش کلرسنجی آب در هشت ماهه امسال در شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد خبر داد.

**

 رییس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان از آغاز طرح بازرسی و نمونه برداری از واحدهای نانوایی این استان گلستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح، بررسی تناسب آرد مصرفی با نوع نان در حال پخت، کیفیت آردهای نانوایی و وضعیت سبوس مورد مصرف در نانوایی ها، نمک و سایر افزودنی های مورد استفاده در پخت نان است.
 

برچسب‌ها گردشگری دادگستری بندرگز گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری دادگستری بندرگز گلستان گردشگری دادگستری بندرگز گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، یاسر اشتاد  افزود: طبق الگوهای هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روزهای یکشنبه و دوشنبه بارشهای رگباری دوباره مناطق را در برمی گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده است، گفت: افزایش دما بین ۲ تا سه درجه سانتی گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین هشت تا ۲۳ سانتی گراد داشت، افزود: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان ثبت شده است.

متوسط بارش اذربایجان غربی طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

بارش ها در شمال استان نسبت به بلند مدت افزایش دارد و بیشترین افزایش در شهرستان ماکو با ۵۳ درصد رشد است.

میزان بارندگی ثبت شده در ماکو ۱۹۳.۶ میلی‌متر است که نسبت به سال زراعی گذشته که ۱۲۵.۶ میلی‌متر بوده ۵۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۵۳ درصد افزایش دارد.

بارندگی ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور