Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@21:33:53 GMT

شروع یک سفر عالی با خرید بلیط هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۶۴۸

شروع یک سفر عالی با خرید بلیط هواپیما

 این روزها، قیمت بلیط‌ هواپیما به یک دغدغه برای مسافرهایی تبدیل شده است که در گذشته‌ها به سفر هوایی عادت کرده بودند یا اساسا به دلیل یکی از مزیت‌های سفر هوایی، دیگر نمی‌توانند به سادگی بلیط هواپیما را تهیه کنند. اگر موضوع هزینه‌ی سفر هوایی را کنار پیچیدگی‌های فرآیند رزرو هواپیما، پیدا کردن مناسب‌ترین بلیط (که این مناسب بودن برای هر مسافری، طوری تعریف می‌شود)، کنسل کردن پرواز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بگذارید، می‌بینید که این قصه، سر دراز دارد.

چطور سفر هوایی مطلوب‌مان را داشته باشیم؟

البته که راه‌های متنوع و متعددی برای سفر هوایی وجود دارند؛ مثلا می‌توانیم به یک آژانس مسافرتی زنگ بزنیم و بگوییم "می‌خواهیم در فلان تاریخ، در فلان شهر باشیم. بلیطی دارید؟" بقیه‌ی داستان به محدودیت‌های آن آژانس مسافرتی در دسترسی به گزینه‌های متنوع و در نتیجه، پیشنهادهایی که به شما ارائه می‌دهد بستگی دارد، و اینکه آن گزینه‌ها، و قیمت‌های آن‌ها، برای شما مناسب و مطلوب هستند یا خیر. راه دیگر این است که وارد یکی از وبسایت‌هایی که خدمات آنلاین گردشگری و سفر را ارائه می‌کنند بشوید، مثلا فلاوینگو (Flawingo)، خودتان، بر مبنای آنچه می‌خواهید، پرواز مطلوب‌تان را پیدا کنید و آن را رزرو کنید. موضوع این است که شما چه اولویت‌هایی دارید؟ مثلا ممکن است یک بیزینس‌من باشید که می‌خواهد به سرعت به یک اجلاس یا کنفرانس در شهری دیگر برسد و قیمت برای او اهمیت زیادی ندارد. ممکن است شما یک دانشجوی سخت‌کوش یا خسته باشید که می‌خواهد با اقتصادی‌ترین پرواز ممکن خودش را به وطن برساند و هوایی تازه کند. ممکن است مسئول خریدن بلیط برای سفر تفریحی خانواده‌ی خود باشید، برای تعطیلات. شاید هم اصلا قصد داشته باشید سری به خارج از کشور بزنید و ببینید اوضاع در آنجا چطور است. در هر کدام از این قصه‌ها، و در بی‌شمار قصه‌ی دیگر، فلاوینگو مشتاقانه می‌خواهد همراه شما باشد و کمک کند تجربه بی نظیری از سفر خود داشته باشید.

اهداف و ماموریت فلاوینگو

فلاوینگو گستره‌ای از گزینه‌ها را برای هر سفر هوایی به شما ارائه می‌دهد. سعی کرده‌ایم با همکاری با تأمین‌کننده‌های رزرو بلیط هواپیما و دسترسی به منابع مختلف، این گزینه‌های متعدد را فراهم کنیم و بیشتر کنیم. سعی کرده‌ایم که این گزینه‌ها، هم پوشش خوبی بر خواسته‌های مسافرها داشته باشند، و هم قیمت مناسبی داشته باشند.

نمی‌توانیم ادعا کنیم که قیمت‌های ما نصف قیمت دیگران است؛ اما به شما خبر می‌دهیم که فلاوینگو تیمی سخت‌کوش، نسبتا کوچک اما حرفه‌ای، و چابک دارد و به دلایلی از این دست، هزینه‌های کمی دارد. هزینه‌های کمتر به فلاوینگو این امکان را داده است که قیمت‌های کمتری ارائه دهد. به علاوه، فلاوینگوی جوان، نوآور هم هست و سعی می‌کند به مسئله‌ها از زاویه‌های مختلفی نگاه کند تا راه‌ حل‌های مختلفی را پیدا کنید. تکیه‌ی ما بر تکنولوژی پیشرفته، این امکان را فراهم کرده است که امکانات جدیدی را برای مسافرهای ایجاد کنیم. مثلا، می‌توانید در فلاوینگو بلیط پرواز را امروز برای هفته‌ی بعد رزرو کنید و همان هفته‌ی بعد هزینه‌ی آن را با قیمت امروز پرداخت کنید.

به علاوه، فلاوینگو با ارائه‌ی خدماتی در کنار رزرو بلیط هواپیما داخلی، در تلاش و کوشش است تا نگرانی‌های شما را برای سفر، تقریبا به طور کامل رفع کند؛ البته که این سخن بزرگی‌ست و فلاوینگو هم همت بزرگی دارد. در طول زمان و در چشم‌اندازش، فلاوینگو سعی می‌کند خدماتی را که با ارزش و لازم هستند، مانند رزرو کردن هتل، بیمه‌ی مسافرتی و ویزا را نیز برای مسافرها فراهم کند. به هر صورت، هدف فلاوینگو فرود آوردن مطمئن لبخند حاصل از آرامش بر لب‌های مسافرهاست؛ چرا فقط بر پرواز تمرکز کنیم؟

 

 

پشتیبانی تیم فلاوینگو

اگر پروازی را از فلاوینگو گرفته باشید و نگرانی یا مشکلی در مورد آن به وجود آماده باشد، تیم پشتیبانی فلاوینگو سعی کرده است با دقت و حوصله وظیفه‌اش را در پشتیبانی از شما انجام بدهد. البته که ضعف‌هایی هم وجود دارد و فلاوینگو کامل نیست؛ اما برای فلاوینگو، به دست آوردن آن احساس رضایت اهمیت دارد؛ اینکه از وقتی شروع می‌کنید به پیدا کردن بلیط‌ در فلاوینگو برای سفرتان، تا زمانی که در مقصد از هواپیما پیاده می‌شوید و بارتان را تحویل می‌گیرید، خیال‌تان راحت و ضمیرتان مطمئن باشد که فلاوینگو حواسش به اوضاع هست. سعی کرده‌ایم با پشتیبانی شایسته، صمیمانه و همراه با احترام، ارتباطی مطمئن را بر مبنای اعتماد با شما شکل دهیم. اگر خوب عمل نکردیم، انتقاد و توصیه‌ی شما را با گوش شنوا می‌پذیریم؛ و اگر خوب عمل کردیم، از خوشحالی و رضایت شما، خوشحالیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سفر هوایی مسافرت با هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

به گزارش قدس آنلاین، اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که به‌دنبال درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت‌ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت. 

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه‌های پیش از این تاریخ برمی‌گشت؛ زمانی‌که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین‌ها برای تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز خبر داده بود و حتی در برهه‌ای هم ایرلاین‌ها با استناد به آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه، قیمت‌ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت‌ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت‌ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به‌صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی دیده می‌شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی‌بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین‌ماه درباره تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت‌ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی‌بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته‌ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم‌گیری برای قیمت بلیت منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به‌تازگی درباره قیمت بلیت هواپیما، گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت‌گذاری‌های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com