Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان دومین مدرسه کاغذی در شهرستان زرند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دومین مدرسه از محل فروش کاغذ های باطله مدارس در روستای مهدی آباد شهرستان زرند با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این مدرسه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و با زیربنای ۶۰ متر مربع از محل فروش کاغذهای باطله مدارس شهرستان زرند و همکاری شورای اسلامی و خیرین مدرسه‌ساز احداث و به بهره برداری رسیده و دارای ۲۰ دانش آموز دختر و پسر است.

لازم به ذکر است اولین دبستان ساخته شده از محل فروش کاغذهای باطله مدارس شهرستان زرند در روستای محروم گوراب جمعه از توابع دهستان دشت خاک شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۹۷ افتتاح شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان کرمان خاک دانش آموز مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم

بارندگی‌های شدید روز گذشته در شهرستان زرند نه‌تنها موجب قطعی برق در این شهرستان شد، بلکه مدارس آن را نیز به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بارندگی‌های شدید روز گذشته در شهرستان زرند باعث وقوع سیلاب، تخریب زیرساخت مناطق روستایی و آب‌گرفتگی خیابان‌ها شد.

برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شد و تردد خودروها به دلیل آب‌گرفتگی معابر به سختی صورت گرفت.

فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های روز گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شد.

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، همه مدارس این شهرستان تعطیل شد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند، او همچنین از اعلام آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات‌رسان در شهرستان خبر داد.

شرایط نابه‌سامانی که به دنبال بارندگی شدید در شهر زرند به وجود آمد، باعث ورود دادستان زرند به این موضوع شد.

رضا یعقوبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طی دستوری و برای حفظ حقوق عامه، مدیران ادارات را به مدیریت بحران و رفع اختلال عبور و مرور و بازگرداندن شهر به شرایط عادی مأمور کرد.

وی تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده است و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولان مربوطه در مقابل به دستگاه قضائی پاسخگو خواهند بود.

کد خبر 747416

دیگر خبرها

  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد