Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:08:58 GMT

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به دیدار «آیت الله صادقی» رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۹۸۹

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به دیدار «آیت الله صادقی» رفت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به همراه جمعی از علما و روحانیون استان با حضور در بیت مکرم «آیت الله عباسعلی صادقی» از ایشان عیادت کردند.

حجت الاسلام شاهرخی در نخستین برنامه رسمی خود پس از انتصاب در سمت نمایندگی ولی فقیه در لرستان، به دیدار آیت الله صادقی این عالم وارسته رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در لرستان و حجت الاسلام متقی نیا امام جمعه موقت خرم آباد نیز در این دیدار حضور داشتند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

براساس این گزارش، آیت الله صادقی از چهره های برجسته حوزه است که با فعالیت خود در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد توانسته است شاگردان بسیاری تربیت کند و این حوزه علمیه منشا خیرات و برکات فراوانی در مرکز لرستان بوده است.

کد خبر 4791254

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس علی صادقی خرم آباد نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بسیج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا مشهد بارش برف هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

این‌جانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در حمایت از پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار