Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین تصاویر از فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کرمانشاه آغاز شده و در روزهای اول سکانس‌های ابتدایی و عمومی سریال تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آقاخانی همراه با تعدادی از بازیگران فصل اول سریال جلوی دوربین رفته‌اند.

همچنین میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان و مجید یاسر بازیگران جدیدی هستند که به فصل دوم سریال «نون. خ» پیوستند و به‌زودی جلوی دوربین خواهند رفت.

فصل دوم سریال «نون.خ» برای پخش از شبکه اول سیما در ماه مبارک رمضان در سال ۹۹ ساخته می‌شود.

در مجموعه تلویزیونی «نون.خ» بازیگرانی چون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند حضور دارند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از:

مهدی فرجی: تهیه‌کننده، سعید آقاخانی: کارگردان، مدیر تولید: منصور غضنفری، مجری طرح: علی کریمی، نویسنده: امیر وفایی، دستیار اول کارگردان : مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویر برداری: سجاد حیدری، تصویر بردار: محمد مجلل، صدابردار: امیر عاشق، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم : بابک اسکندری، روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس:پیمان گرزم، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی‌زاده، جانشین تولید: افشین رئوفی، آهنگساز: صادق آزمند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حبس مجرد» در راه توکیو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، «حبس مجرد» اولین فیلم بلند محمدحسام حدادیان است که با موضوعی اجتماعی به مساله و معظلی در یک خانواده پرداخته است.

«حبس مجرد» که به تازگی پخش جهانی خود را آغاز کرده است، پیش از این در جشنواره «لیفت آف لندن» حضور پیدا کرده بود و این بار و در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره «لیفت آف توکیو» راه پیدا کرده است.

جشنواره لیفت آف توکیو از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فیلم‌هایی از سراسر دنیا در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند که بخش آنلاین این جشنواره به مدت ۴ هفته در vimeo on demand ادامه‌ خواهد داشت.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.»

بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان.

همچنین سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی‌نیا، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی‌زاده.

کد خبر 6084191

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • پشت صحنه «نون خ ۵»، در راه سیما
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود